کلیدواژه‌ها = %D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87 %D8%AF%D8%B1%D8%B3%DB%8C
مطالعه تطبیقی برنامه‌درسی هنر اوان کودکی در استرالیا، کانادا، فنلاند، نیوزلند و ایران

دوره 5، شماره 4، دی 1401، صفحه 2098-2125

10.22034/ijce.2022.309331.1352

فاطمه زهرا رضایی؛ علی حسینی خواه؛ مرجان کیان؛ افسانه کامران


بررسی تطبیقی برنامه درسی زمینه- محور علوم تجربی دوره متوسطه اول در ایران و کشورهای منتخب

دوره 5، شماره 3، تیر 1401، صفحه 2028-2044

10.22034/ijce.2022.287345.1315

سعید اسدپور؛ علیرضا عصاره؛ غلامعلی احمدی؛ سید محمد رضا امام جمعه


مطالعه تطبیقی آموزش خلاقیت در مدارس ابتدایی انگلیس و فنلاند : درس هایی برای ایران

دوره 5، شماره 2، اردیبهشت 1401، صفحه 1813-1830

10.22034/ijce.2022.285444.1308

علی اکبر سمیعی؛ بدری شاه طالبی؛ احمد عابدی


مطالعه تطبیقی برنامه درسی استم تلفیقی در فنلاند، سنگاپور و ایالات متحده برای ارائه توصیه هایی به برنامه ریزان درسی ایران

دوره 5، شماره 1، دی 1400، صفحه 1765-1788

10.22034/ijce.2022.251947.1227

مریم رضائی؛ سید محمد رضا امام جمعه؛ غلامعلی احمدی؛ علیرضا عصاره؛ زهرا نیکنام


مطالعه تطبیقی برنامه درسی هنرهای تجسمی دوره ابتدایی در استرالیا ، کانادا ، ایران و ایرلند

دوره 4، شماره 2، خرداد 1400، صفحه 1097-1116

10.22034/IJCE.2021.243374.1200

ایمان جواهری پور؛ عفت عباسی؛ مرجان کیان؛ محسن حسن پور


مطالعه تطبیقی برنامه درسی آموزش سواد رسانه‌ای در کانادا ، ایران و آمریکا

دوره 3، شماره 3، تیر 1399، صفحه 737-756

10.22034/ijce.2020.219569.1103

زینب محب زاده؛ سید محمد رضا امام جمعه؛ علیرضا عصاره؛ فریده حمیدی


بررسی تطبیقی برنامه‌درسی هنر دوره ابتدایی ایران و کانادا

دوره 2، شماره 3، مرداد 1398، صفحه 298-323

10.22034/ijce.2020.202208.1052

معصومه خسروی مشیزی؛ اصغر سلطانی؛ مهرانگیز علینژاد