نمایه نویسندگان

آ

ا

  • اس اس، بیچی اثربخشی مدل یادگیری جیگ ساو برعملکرد علمی دانشجویان پلی تکنیک با توانمندی های یادگیری متنوع در کانو نیجریه [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 110-126]
  • امینی، محمد آموزش فلسفه به دانش آموزان؛ ضرورت ها، پیش نیازها و تجارب بین المللی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 94-111]
  • انجم شعاع، لیلا مطالعه تطبیقی عوامل درونی و بیرونی موثر بر عملکرد کلاسی معلمان : بینش معلمان زبان انگلیسی در ایران [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 112-135]
  • اوسولیوان، کارمل رابطه رویکردهای تطبیقی سوادآموزی پایه بزرگسالان و کاهش فقر در مناطق منتخب تای، هی مونک، دائو و جوامع بلک تایلندی در ویتنام [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 68-91]
  • ایرانمهر، ابوطالب آموزش زبان انگلیسی در ایران: محلی برای مبارزه مدل جهانی شده و محلی شده زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 94-109]

ب

  • بارکین روئیس، خاویر وابستگی به تلفن همراه در بین دانشجویان دانشگاه های اصفهان(ایران) و مالاگا (اسپانیا) [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 78-93]

پ

  • پیرو نذیری، اشرف السادات بررسی تطبیقی فعالیت های فوق برنامه درتربیت معلم استرالیا ،آلمان و ایالات متحده امریکا: درس هائی برای ایران [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 36-60]

ت

  • تقی زاده، محبوبه تطبیق ادراکات، مشکلات و نیازهای مبتنی بر وظیفه گوش سپاری تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 120-141]

ج

  • جیانیس، ایرونیمیکیس آموزش زبان یونانی در مصر: رویه های مشروع یک مدل قوم مدار [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 58-77]

چ

  • چورداکی، پارسکووی رویکردهای فرهنگی - اجتماعی معاصر در آموزش غیر رسمی: سه مثال از حوزه های ادبیات قرون وسطی ، تئاتر پوچ و سینمای مدرن [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 83-93]

ح

  • حداد نارافشان، مهری مطالعه تطبیقی عوامل درونی و بیرونی موثر بر عملکرد کلاسی معلمان : بینش معلمان زبان انگلیسی در ایران [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 112-135]

خ

  • خدایی، ابراهیم بررسی تطبیقی سازمان‌های همتا با سازمان سنجش آموزش کشور : مؤسسه خدمات سنجش آموزشی (ETS)، مؤسسه مرکزی آزمون‌سازی هلند (CITO) و مؤسسه برنامه‌ریزی درسی و ارزشیابی کره جنوبی (KICE) [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 61-82]

د

  • داوری، حسین آموزش زبان انگلیسی در ایران: محلی برای مبارزه مدل جهانی شده و محلی شده زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 94-109]

ر

  • راس، کلمن پاتریک رابطه رویکردهای تطبیقی سوادآموزی پایه بزرگسالان و کاهش فقر در مناطق منتخب تای، هی مونک، دائو و جوامع بلک تایلندی در ویتنام [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 68-91]
  • رعنایی، مجید بررسی جایگاه نظام آموزش وپرورش رسمی ایران در بین کشورهای همسایه با توجه به نشانگرهای آموزشی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 1-35]

ژ

  • ژلویس، ریمنتس نظام های آموزشی در زمان بحران های چندگانه: تغییرات در جوامع مابعد سوسیالیسم [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 48-67]

س

  • سلیمان، علی اثربخشی مدل یادگیری جیگ ساو برعملکرد علمی دانشجویان پلی تکنیک با توانمندی های یادگیری متنوع در کانو نیجریه [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 110-126]
  • سولیوان، کارل او نگرش والدین و معلمان به بازی وتئاتر در آموزش کودکی اولیه در استان جیانگ سو چین [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 30-57]

ش

  • شریفی یگانه، نگار بررسی تطبیقی سازمان‌های همتا با سازمان سنجش آموزش کشور : مؤسسه خدمات سنجش آموزشی (ETS)، مؤسسه مرکزی آزمون‌سازی هلند (CITO) و مؤسسه برنامه‌ریزی درسی و ارزشیابی کره جنوبی (KICE) [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 61-82]

ف

  • فتار، اسلام فراتر از خدمات اداری: سهم اخلاقی کارکنان اجرائی در کارکرد حرفه ای مدارس [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 92-119]

ک

  • کالوجیناکیس، پلا آموزش و پرورش تطبیقی، شهروندی جهانی، مابعد نوگرائی و نقش مدرسه در قرن بیست و یکم [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 10-29]

گ

  • گلین مقدم، خدیجه بررسی تطبیقی فعالیت های فوق برنامه درتربیت معلم استرالیا ،آلمان و ایالات متحده امریکا: درس هائی برای ایران [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 36-60]

ل

  • لکپینی، ام ای اثربخشی مدل یادگیری جیگ ساو برعملکرد علمی دانشجویان پلی تکنیک با توانمندی های یادگیری متنوع در کانو نیجریه [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 110-126]
  • ل وندر والت، یوهانس نیاز به اصلاح سیاست آموزشی برای مقابله با افراط گرایی مذهبی با توجه به سه سند سیاست آفریقای جنوبی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 30-47]

م

  • ماری، جی اس اثربخشی مدل یادگیری جیگ ساو برعملکرد علمی دانشجویان پلی تکنیک با توانمندی های یادگیری متنوع در کانو نیجریه [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 110-126]
  • محبتی، ندا تطبیق ادراکات، مشکلات و نیازهای مبتنی بر وظیفه گوش سپاری تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 120-141]
  • محمدی، رضا بررسی تطبیقی سازمان‌های همتا با سازمان سنجش آموزش کشور : مؤسسه خدمات سنجش آموزشی (ETS)، مؤسسه مرکزی آزمون‌سازی هلند (CITO) و مؤسسه برنامه‌ریزی درسی و ارزشیابی کره جنوبی (KICE) [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 61-82]
  • معدن دار آرانی، عباس بررسی جایگاه نظام آموزش وپرورش رسمی ایران در بین کشورهای همسایه با توجه به نشانگرهای آموزشی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 1-35]
  • مو سی پور میاندهی، پری بررسی تطبیقی فعالیت های فوق برنامه درتربیت معلم استرالیا ،آلمان و ایالات متحده امریکا: درس هائی برای ایران [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 36-60]

ن

  • نقوی، اعظم وابستگی به تلفن همراه در بین دانشجویان دانشگاه های اصفهان(ایران) و مالاگا (اسپانیا) [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 78-93]
  • نوید، مهدی بررسی جایگاه نظام آموزش وپرورش رسمی ایران در بین کشورهای همسایه با توجه به نشانگرهای آموزشی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 1-35]

ی

  • یزدخواستی، علی آموزش فلسفه به دانش آموزان؛ ضرورت ها، پیش نیازها و تجارب بین المللی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 94-111]
  • یسات، عبدالله فراتر از خدمات اداری: سهم اخلاقی کارکنان اجرائی در کارکرد حرفه ای مدارس [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 92-119]