آ
-
آجیالاکی، و استتاتپولوس
آموزش زبان یونانی در مصر: رویه های مشروع یک مدل قوم مدار [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 58-77]
ا
-
اس اس، بیچی
اثربخشی مدل یادگیری جیگ ساو برعملکرد علمی دانشجویان پلی تکنیک با توانمندی های یادگیری متنوع در کانو نیجریه [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 110-126]
-
امینی، محمد
آموزش فلسفه به دانش آموزان؛ ضرورت ها، پیش نیازها و تجارب بین المللی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 94-111]
-
انجم شعاع، لیلا
مطالعه تطبیقی عوامل درونی و بیرونی موثر بر عملکرد کلاسی معلمان : بینش معلمان زبان انگلیسی در ایران [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 112-135]
-
اوسولیوان، کارمل
رابطه رویکردهای تطبیقی سوادآموزی پایه بزرگسالان و کاهش فقر در مناطق منتخب تای، هی مونک، دائو و جوامع بلک تایلندی در ویتنام [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 68-91]
-
ایرانمهر، ابوطالب
آموزش زبان انگلیسی در ایران: محلی برای مبارزه مدل جهانی شده و محلی شده زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 94-109]
ب
-
بارکین روئیس، خاویر
وابستگی به تلفن همراه در بین دانشجویان دانشگاه های اصفهان(ایران) و مالاگا (اسپانیا) [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 78-93]
پ
-
پیرو نذیری، اشرف السادات
بررسی تطبیقی فعالیت های فوق برنامه درتربیت معلم استرالیا ،آلمان و ایالات متحده امریکا: درس هائی برای ایران [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 36-60]
ت
-
تقی زاده، محبوبه
تطبیق ادراکات، مشکلات و نیازهای مبتنی بر وظیفه گوش سپاری تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 120-141]
ج
-
جیانیس، ایرونیمیکیس
آموزش زبان یونانی در مصر: رویه های مشروع یک مدل قوم مدار [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 58-77]
چ
-
چورداکی، پارسکووی
رویکردهای فرهنگی - اجتماعی معاصر در آموزش غیر رسمی: سه مثال از حوزه های ادبیات قرون وسطی ، تئاتر پوچ و سینمای مدرن [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 83-93]
ح
-
حداد نارافشان، مهری
مطالعه تطبیقی عوامل درونی و بیرونی موثر بر عملکرد کلاسی معلمان : بینش معلمان زبان انگلیسی در ایران [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 112-135]
خ
-
خدایی، ابراهیم
بررسی تطبیقی سازمانهای همتا با سازمان سنجش آموزش کشور : مؤسسه خدمات سنجش آموزشی (ETS)، مؤسسه مرکزی آزمونسازی هلند (CITO) و مؤسسه برنامهریزی درسی و ارزشیابی کره جنوبی (KICE) [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 61-82]
د
-
داوری، حسین
آموزش زبان انگلیسی در ایران: محلی برای مبارزه مدل جهانی شده و محلی شده زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 94-109]
ر
-
راس، کلمن پاتریک
رابطه رویکردهای تطبیقی سوادآموزی پایه بزرگسالان و کاهش فقر در مناطق منتخب تای، هی مونک، دائو و جوامع بلک تایلندی در ویتنام [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 68-91]
-
رعنایی، مجید
بررسی جایگاه نظام آموزش وپرورش رسمی ایران در بین کشورهای همسایه با توجه به نشانگرهای آموزشی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 1-35]
ژ
-
ژلویس، ریمنتس
نظام های آموزشی در زمان بحران های چندگانه: تغییرات در جوامع مابعد سوسیالیسم [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 48-67]
س
-
سلیمان، علی
اثربخشی مدل یادگیری جیگ ساو برعملکرد علمی دانشجویان پلی تکنیک با توانمندی های یادگیری متنوع در کانو نیجریه [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 110-126]
-
سولیوان، کارل او
نگرش والدین و معلمان به بازی وتئاتر در آموزش کودکی اولیه در استان جیانگ سو چین [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 30-57]
ش
-
شریفی یگانه، نگار
بررسی تطبیقی سازمانهای همتا با سازمان سنجش آموزش کشور : مؤسسه خدمات سنجش آموزشی (ETS)، مؤسسه مرکزی آزمونسازی هلند (CITO) و مؤسسه برنامهریزی درسی و ارزشیابی کره جنوبی (KICE) [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 61-82]
ف
-
فتار، اسلام
فراتر از خدمات اداری: سهم اخلاقی کارکنان اجرائی در کارکرد حرفه ای مدارس [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 92-119]
ک
-
کالوجیناکیس، پلا
آموزش و پرورش تطبیقی، شهروندی جهانی، مابعد نوگرائی و نقش مدرسه در قرن بیست و یکم [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 10-29]
گ
-
گلین مقدم، خدیجه
بررسی تطبیقی فعالیت های فوق برنامه درتربیت معلم استرالیا ،آلمان و ایالات متحده امریکا: درس هائی برای ایران [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 36-60]
ل
-
لکپینی، ام ای
اثربخشی مدل یادگیری جیگ ساو برعملکرد علمی دانشجویان پلی تکنیک با توانمندی های یادگیری متنوع در کانو نیجریه [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 110-126]
-
ل وندر والت، یوهانس
نیاز به اصلاح سیاست آموزشی برای مقابله با افراط گرایی مذهبی با توجه به سه سند سیاست آفریقای جنوبی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 30-47]
م
-
ماری، جی اس
اثربخشی مدل یادگیری جیگ ساو برعملکرد علمی دانشجویان پلی تکنیک با توانمندی های یادگیری متنوع در کانو نیجریه [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 110-126]
-
محبتی، ندا
تطبیق ادراکات، مشکلات و نیازهای مبتنی بر وظیفه گوش سپاری تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 120-141]
-
محمدی، رضا
بررسی تطبیقی سازمانهای همتا با سازمان سنجش آموزش کشور : مؤسسه خدمات سنجش آموزشی (ETS)، مؤسسه مرکزی آزمونسازی هلند (CITO) و مؤسسه برنامهریزی درسی و ارزشیابی کره جنوبی (KICE) [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 61-82]
-
معدن دار آرانی، عباس
بررسی جایگاه نظام آموزش وپرورش رسمی ایران در بین کشورهای همسایه با توجه به نشانگرهای آموزشی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 1-35]
-
مو سی پور میاندهی، پری
بررسی تطبیقی فعالیت های فوق برنامه درتربیت معلم استرالیا ،آلمان و ایالات متحده امریکا: درس هائی برای ایران [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 36-60]
ن
-
نقوی، اعظم
وابستگی به تلفن همراه در بین دانشجویان دانشگاه های اصفهان(ایران) و مالاگا (اسپانیا) [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 78-93]
-
نوید، مهدی
بررسی جایگاه نظام آموزش وپرورش رسمی ایران در بین کشورهای همسایه با توجه به نشانگرهای آموزشی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 1-35]
ی
-
یزدخواستی، علی
آموزش فلسفه به دانش آموزان؛ ضرورت ها، پیش نیازها و تجارب بین المللی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 94-111]
-
یسات، عبدالله
فراتر از خدمات اداری: سهم اخلاقی کارکنان اجرائی در کارکرد حرفه ای مدارس [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 92-119]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد