آ
-
آهنچیان، محمد رضا
مطالعه تطبیقی فرایندهای توسعه حرفهای مدیران مدارس در ایران و انگلیس [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2520-2545]
ا
-
ابوالفضلی، زینب
تحلیل بینازبانی ساختار بلاغی ژانر نقد کتب دانشگاهی: مطالعهای تطبیقی بین فارسی و انگلیسی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 2635-2657]
-
احمدی، پروین
مطالعه تطبیقی برنامه درسی شیمی برای پایداری در دوره متوسطه کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 2246-2265]
-
اکبر زاده، مریم
بررسی نمایش کشورها در کتب درسی دوره متوسطه دوم ایران بر مبنای رویکرد تحلیل گفتمان وندایک [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 2304-2326]
-
امام جمعه، سیدمحمدرضا
مطالعه تطبیقی رویکردهای" های اسکوپ" ، رجیو امیلیا و والدروف : ارائه رهنمودهایی برای تربیت مربیان دوره پیش دبستانی ایران [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 2350-2370]
-
امانی طهرانی، محمود
مرور سیستماتیک نقدها و مسائل سند تحول بنیادین آموزش وپرورش ایران [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2426-2445]
-
امیری، زهرا
بررسی تطبیقی معلمان زبان انگلیسی مبتدی و باتجربه ایرانی با توجه به صلاحیت تعاملی کلاس درس و توسعه آموزش زبان ارتباطی [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2496-2519]
-
امیری، منصوره
بررسی تطبیقی معلمان زبان انگلیسی مبتدی و باتجربه ایرانی با توجه به صلاحیت تعاملی کلاس درس و توسعه آموزش زبان ارتباطی [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2496-2519]
ب
-
بازوبندی، محمدحسن
مقایسه دوره کارآموزی تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان با دانشگاه هاروارد و دانشگاه جنوب شرقی میسوری ایالات متحده آمریکا [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 2658-2692]
-
بازیار، نرگس
تحلیل بینازبانی ساختار بلاغی ژانر نقد کتب دانشگاهی: مطالعهای تطبیقی بین فارسی و انگلیسی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 2635-2657]
-
بختیاری، ابوالفضل
مقایسه دوره کارآموزی تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان با دانشگاه هاروارد و دانشگاه جنوب شرقی میسوری ایالات متحده آمریکا [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 2658-2692]
-
برجسته، حامد
بررسی اثربخشی آموزش به شیوه پویای همه جانبه، روش گفتاری-شنیداری، و آموزش از طریق فعالیت های هدفمند بر بهبود مولفه های گفتاری زبان آموزان زبان انگلیسی: رویکرد روش شناختی تطبیقی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 2581-2604]
-
بهرامی، سعید
مطالعه تطبیقی شیوه های جذب و تامین معلم در ایران و مالزی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 2605-2634]
-
بی ریا، رضا
بررسی اثربخشی آموزش به شیوه پویای همه جانبه، روش گفتاری-شنیداری، و آموزش از طریق فعالیت های هدفمند بر بهبود مولفه های گفتاری زبان آموزان زبان انگلیسی: رویکرد روش شناختی تطبیقی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 2581-2604]
پ
-
پاسالاری، حامد
تحلیل تطبیقی چارچوبهای سیاست گذاری و رویههای پذیرش در نظام تربیت معلم انگلستان، فنلاند، ایران و ژاپن [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 2266-2284]
ت
-
تهامی زرندی، لعیا
بررسی تطبیقی تنظیم هیجان و بهزیستی معلمان زبان انگلیسی در ایران و عراق [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2446-2466]
چ
-
چگینی، نرگس
مطالعه تطبیقی آموزش تفکر نقادانه در کتابهای درسی ریاضی سوم ابتدایی ژاپن و ایران [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2371-2402]
ح
-
حبیبی، لیلا
مطالعه تطبیقی برنامه درسی شیمی برای پایداری در دوره متوسطه کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 2246-2265]
-
حدادنارافشان، مهری
بررسی تطبیقی تنظیم هیجان و بهزیستی معلمان زبان انگلیسی در ایران و عراق [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2446-2466]
-
حسینقلی زاده، رضوان
مطالعه تطبیقی فرایندهای توسعه حرفهای مدیران مدارس در ایران و انگلیس [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2520-2545]
-
حسینی خواه، علی
بررسی نمایش کشورها در کتب درسی دوره متوسطه دوم ایران بر مبنای رویکرد تحلیل گفتمان وندایک [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 2304-2326]
-
حمیدی، فریده
مطالعه تطبیقی رویکردهای" های اسکوپ" ، رجیو امیلیا و والدروف : ارائه رهنمودهایی برای تربیت مربیان دوره پیش دبستانی ایران [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 2350-2370]
د
-
دانش، محمد
مقایسه دوره کارآموزی تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان با دانشگاه هاروارد و دانشگاه جنوب شرقی میسوری ایالات متحده آمریکا [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 2658-2692]
-
دهقانی، مرضیه
مطالعه تطبیقی آموزش تفکر نقادانه در کتابهای درسی ریاضی سوم ابتدایی ژاپن و ایران [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2371-2402]
ر
-
رهنما، اکبر
بررسی تطبیقی دلالت های تربیتی در سه رویکرد مدرن، پست مدرن و متا مدرنیسم [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 2327-2349]
ز
-
زبان دان، مصطفی
بررسی تطبیقی دلالت های تربیتی در سه رویکرد مدرن، پست مدرن و متا مدرنیسم [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 2327-2349]
س
-
سرخابی، شهلا
مرور سیستماتیک نقدها و مسائل سند تحول بنیادین آموزش وپرورش ایران [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2426-2445]
-
سرکشیکیان، امیرحسین
مطالعه تطبیقی نشانگرهای فراگفتمانی مورد استفاده زبان انگلیسی آموزان ایرانی و چینی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 2546-2563]
-
سیف الدینی، پیمان
بررسی تطبیقی تنظیم هیجان و بهزیستی معلمان زبان انگلیسی در ایران و عراق [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2446-2466]
ص
-
صالح، الهه
مطالعه تطبیقی نشانگرهای فراگفتمانی مورد استفاده زبان انگلیسی آموزان ایرانی و چینی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 2546-2563]
-
صالحی، کیوان
مطالعه تطبیقی آموزش تفکر نقادانه در کتابهای درسی ریاضی سوم ابتدایی ژاپن و ایران [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2371-2402]
ط
-
طباطبایی لطفی، سید عبدالمجید
مطالعه تطبیقی نشانگرهای فراگفتمانی مورد استفاده زبان انگلیسی آموزان ایرانی و چینی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 2546-2563]
ع
-
عباسی، عفت
بررسی نمایش کشورها در کتب درسی دوره متوسطه دوم ایران بر مبنای رویکرد تحلیل گفتمان وندایک [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 2304-2326]
-
عباسی، فاطمه
روند ارائه مفهوم کسر در کتاب های درسی ریاضی پایه های دوم تا چهارم دوره ابتدایی ایران و ژاپن [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2466-2495]
-
عبدالله زاده، مهرنوش
بررسی اثربخشی آموزش به شیوه پویای همه جانبه، روش گفتاری-شنیداری، و آموزش از طریق فعالیت های هدفمند بر بهبود مولفه های گفتاری زبان آموزان زبان انگلیسی: رویکرد روش شناختی تطبیقی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 2581-2604]
-
عدلی، فریبا
مطالعه تطبیقی سیاستهای انتصاب مدیران مدارس در سوئیس، فنلاند، سنگاپور و کره جنوبی : درس هایی برای ایران [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 2564-2580]
-
عزیزی، نعمت الله
تحلیل تطبیقی چارچوبهای سیاست گذاری و رویههای پذیرش در نظام تربیت معلم انگلستان، فنلاند، ایران و ژاپن [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 2266-2284]
-
عصاره، علیرضا
مطالعه تطبیقی رویکردهای" های اسکوپ" ، رجیو امیلیا و والدروف : ارائه رهنمودهایی برای تربیت مربیان دوره پیش دبستانی ایران [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 2350-2370]
غ
-
غلامی، خلیل
تحلیل تطبیقی چارچوبهای سیاست گذاری و رویههای پذیرش در نظام تربیت معلم انگلستان، فنلاند، ایران و ژاپن [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 2266-2284]
ق
-
قاسمی پیربلوطی، زهرا
مطالعه تطبیقی ارزیابی عملکرد معلمان در استرالیا، فنلاند، ایران و آمریکا [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 2285-2303]
ک
-
کرمی، مرتضی
مطالعه تطبیقی فرایندهای توسعه حرفهای مدیران مدارس در ایران و انگلیس [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2520-2545]
-
کلباسی، افسانه
مطالعه تطبیقی ارزیابی عملکرد معلمان در استرالیا، فنلاند، ایران و آمریکا [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 2285-2303]
-
کیهان پور، سحر
بررسی تطبیقی معلمان زبان انگلیسی مبتدی و باتجربه ایرانی با توجه به صلاحیت تعاملی کلاس درس و توسعه آموزش زبان ارتباطی [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2496-2519]
گ
-
گلستانه، مهشید
بررسی محتوی کتاب های شیمی دوره متوسطه در ایران و مالزی با توجه به مولفه های آمادگی شغلی [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2403-2425]
م
-
معدن دار آرانی، عباس
مرور سیستماتیک نقدها و مسائل سند تحول بنیادین آموزش وپرورش ایران [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2426-2445]
-
معدن دار آرانی، عباس
بررسی نمایش کشورها در کتب درسی دوره متوسطه دوم ایران بر مبنای رویکرد تحلیل گفتمان وندایک [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 2304-2326]
-
معینی، رئوف
تحلیل بینازبانی ساختار بلاغی ژانر نقد کتب دانشگاهی: مطالعهای تطبیقی بین فارسی و انگلیسی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 2635-2657]
-
ملکی، نسرین
بررسی محتوی کتاب های شیمی دوره متوسطه در ایران و مالزی با توجه به مولفه های آمادگی شغلی [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2403-2425]
-
منیدری، رمضانعلی
مطالعه تطبیقی فرایندهای توسعه حرفهای مدیران مدارس در ایران و انگلیس [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2520-2545]
-
موسوی، سید محسن
بررسی محتوی کتاب های شیمی دوره متوسطه در ایران و مالزی با توجه به مولفه های آمادگی شغلی [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2403-2425]
-
میرحیدری، اشرف
مطالعه تطبیقی ارزیابی عملکرد معلمان در استرالیا، فنلاند، ایران و آمریکا [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 2285-2303]
ن
-
نامداری پژمان، مهدی
مطالعه تطبیقی شیوه های جذب و تامین معلم در ایران و مالزی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 2605-2634]
-
نظری، خسرو
مطالعه تطبیقی شیوه های جذب و تامین معلم در ایران و مالزی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 2605-2634]
-
نوریان فر، صیدکرم
مطالعه تطبیقی رویکردهای" های اسکوپ" ، رجیو امیلیا و والدروف : ارائه رهنمودهایی برای تربیت مربیان دوره پیش دبستانی ایران [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 2350-2370]
و
-
ولوتر، شارل
ایران در حال آجرگذاری برای گروه کشورهای عضو بریکس: افق های جدید برای آموزش و پرورش تطبیقی و بین الملل [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 2228-2245]
ی
-
یافتیان، نرگس
روند ارائه مفهوم کسر در کتاب های درسی ریاضی پایه های دوم تا چهارم دوره ابتدایی ایران و ژاپن [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2466-2495]
-
یزدان خو، سوگل
مطالعه تطبیقی آموزش تفکر نقادانه در کتابهای درسی ریاضی سوم ابتدایی ژاپن و ایران [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2371-2402]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد