نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون بین‌المللی تیمز تحلیل تطبیقی برنامه‌درسی ریاضیات پایه چهارم ابتدایی ایران با کشورهای پیشگام در آزمون بین‌المللی تیمز [دوره 2، شماره 2، 1398 - 1399، صفحه 207-229]
  • آموزش ابتدائی مطالعه تطبیقی تربیت اجتماعی دردوره آموزش ابتدائی ایران و ژاپن [دوره 2، شماره 4، 1398 - 1399، صفحه 452-480]
  • آموزش انتقادی آموزش انتقادی در تهیه و تدوین کتابهای درسی: مطالعه تطبیقی کتابهای پیشین و نونگاشت زبان انگلیسی در ایران [دوره 2، شماره 3، 1398 - 1399، صفحه 324-345]
  • آموزش زبان انگلیسی چالش های انجام تحقیق کیفی در آموزش عالی ایران: دیدگاه های اعضای هیئت علمی آموزش زبان انگلیسی [دوره 2، شماره 2، 1398 - 1399، صفحه 244-278]
  • آموزش زبان انگلیسی آموزش انتقادی در تهیه و تدوین کتابهای درسی: مطالعه تطبیقی کتابهای پیشین و نونگاشت زبان انگلیسی در ایران [دوره 2، شماره 3، 1398 - 1399، صفحه 324-345]
  • آموزش سایه ای هزینه های لوکس آموزش سایه: مطالعۀ تطبیقی دیدگاه های دانش آموزان، والدین و معلمان ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1398 - 1399، صفحه 41-64]
  • آموزش عالی آموزش عالی زنان در کشورهای اسلامی و وضعیت رویکرد تعادل جنسیتی [دوره 2، شماره 1، 1398 - 1399، صفحه 23-39]
  • آموزش عالی بازبینی سه دهه پژوهش های آموزشی در ایران: یک تحلیل کتاب شناختی [دوره 2، شماره 1، 1398 - 1399، صفحه 1-21]
  • آموزش عالی تحلیل گفتمانی نظام رتبه بندی بین المللی دانشگاهها : درس هایی برای برنامه درسی آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 1، 1398 - 1399، صفحه 97-115]
  • آموزش عالی چالش های انجام تحقیق کیفی در آموزش عالی ایران: دیدگاه های اعضای هیئت علمی آموزش زبان انگلیسی [دوره 2، شماره 2، 1398 - 1399، صفحه 244-278]
  • آموزش عالی مطالعه تطبیقی حوزه بین رشته ای فرهنگ و ارتباطات در کانادا و ایالات متحده امریکا [دوره 2، شماره 4، 1398 - 1399، صفحه 481-495]
  • آموزش عالی تحلیل مقایسه ای آموزش عالی پلی تکنیک ایران با کشورهای منتخب [دوره 2، شماره 4، 1398 - 1399، صفحه 496-517]
  • آموزش عالی بررسی مقایسه ای امتحانات ورود به آموزش عالی در ایران با کشورهای منتخب [دوره 2، شماره 4، 1398 - 1399، صفحه 518-532]
  • آموزش هنر بررسی تطبیقی برنامه‌درسی هنر دوره ابتدایی ایران و کانادا [دوره 2، شماره 3، 1398 - 1399، صفحه 298-323]
  • آموزش و پرورش مطالعه تطبیقی ناسیونالیسم و ساخت نظام آموزشی مدرن در ایران و ترکیه [دوره 2، شماره 2، 1398 - 1399، صفحه 154-176]

ا

  • استرالیا مطالعه تطبیقی مدل های بازنگری در برنامه درسی تربیت معلم در استرالیا ، سنگاپور و ترکیه: الگوی جدید برای ایران [دوره 2، شماره 3، 1398 - 1399، صفحه 278-297]
  • استرالیا مطالعه تطبیقی برنامه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در دوره آموزش عمومی نظام آموزشی استرالیا، فنلاند و ایران [دوره 2، شماره 3، 1398 - 1399، صفحه 383-406]
  • اصلاح آموزشی آموزش انتقادی در تهیه و تدوین کتابهای درسی: مطالعه تطبیقی کتابهای پیشین و نونگاشت زبان انگلیسی در ایران [دوره 2، شماره 3، 1398 - 1399، صفحه 324-345]
  • اعتبارسنجی بررسی مقایسه ای امتحانات ورود به آموزش عالی در ایران با کشورهای منتخب [دوره 2، شماره 4، 1398 - 1399، صفحه 518-532]
  • اعضای هیئت علمی چالش های انجام تحقیق کیفی در آموزش عالی ایران: دیدگاه های اعضای هیئت علمی آموزش زبان انگلیسی [دوره 2، شماره 2، 1398 - 1399، صفحه 244-278]
  • اعضای هیئت علمی فرایند شکل گیری چالش های توسعه حرفه ای اعضای هیئت علمی در دانشگاه غزنی ، افغانستان [دوره 2، شماره 3، 1398 - 1399، صفحه 362-382]
  • افغانستان فرایند شکل گیری چالش های توسعه حرفه ای اعضای هیئت علمی در دانشگاه غزنی ، افغانستان [دوره 2، شماره 3، 1398 - 1399، صفحه 362-382]
  • امتحانات ورودی بررسی مقایسه ای امتحانات ورود به آموزش عالی در ایران با کشورهای منتخب [دوره 2، شماره 4، 1398 - 1399، صفحه 518-532]
  • اهداف آموزش عالی رهیافتی تطبیقی دراهداف آموزش عالی کشورهای منتخب [دوره 2، شماره 3، 1398 - 1399، صفحه 346-361]
  • ایران بررسی تطبیقی برنامه‌درسی هنر دوره ابتدایی ایران و کانادا [دوره 2، شماره 3، 1398 - 1399، صفحه 298-323]
  • ایران مطالعه تطبیقی ناسیونالیسم و ساخت نظام آموزشی مدرن در ایران و ترکیه [دوره 2، شماره 2، 1398 - 1399، صفحه 154-176]
  • ایران مطالعه تطبیقی تربیت اجتماعی دردوره آموزش ابتدائی ایران و ژاپن [دوره 2، شماره 4، 1398 - 1399، صفحه 452-480]

ب

  • برنامه درسی تحلیل گفتمانی نظام رتبه بندی بین المللی دانشگاهها : درس هایی برای برنامه درسی آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 1، 1398 - 1399، صفحه 97-115]
  • برنامه درسی بررسی تطبیقی برنامه‌درسی هنر دوره ابتدایی ایران و کانادا [دوره 2، شماره 3، 1398 - 1399، صفحه 298-323]
  • برنامه درسی مطالعه تطبیقی مدل های بازنگری در برنامه درسی تربیت معلم در استرالیا ، سنگاپور و ترکیه: الگوی جدید برای ایران [دوره 2، شماره 3، 1398 - 1399، صفحه 278-297]
  • برنامه درسی ریاضی تحلیل تطبیقی برنامه‌درسی ریاضیات پایه چهارم ابتدایی ایران با کشورهای پیشگام در آزمون بین‌المللی تیمز [دوره 2، شماره 2، 1398 - 1399، صفحه 207-229]
  • بین رشته ای مطالعه تطبیقی حوزه بین رشته ای فرهنگ و ارتباطات در کانادا و ایالات متحده امریکا [دوره 2، شماره 4، 1398 - 1399، صفحه 481-495]

پ

  • پذیرش بررسی مقایسه ای امتحانات ورود به آموزش عالی در ایران با کشورهای منتخب [دوره 2، شماره 4، 1398 - 1399، صفحه 518-532]
  • پساساختارگرائی تحلیل تطبیقی تربیت شهروندی از دیدگاه دریدا و فوکو: توصیه هایی برای فیلسوفان تربیتی ایران [دوره 2، شماره 4، 1398 - 1399، صفحه 407-424]
  • پلی تکنیک تحلیل مقایسه ای آموزش عالی پلی تکنیک ایران با کشورهای منتخب [دوره 2، شماره 4، 1398 - 1399، صفحه 496-517]
  • پیچیدگی تمرین مقایسۀ توانایی خواندن دانشجویان دختر و پسر رشتۀ مهندسی با استفاده از تمرین های ویژه سطح و خودارزیابی بر اساس CEFR و DIALANG [دوره 2، شماره 1، 1398 - 1399، صفحه 79-95]

ت

  • تئوری زمینه ای فرایند شکل گیری چالش های توسعه حرفه ای اعضای هیئت علمی در دانشگاه غزنی ، افغانستان [دوره 2، شماره 3، 1398 - 1399، صفحه 362-382]
  • تحقیق کیفی چالش های انجام تحقیق کیفی در آموزش عالی ایران: دیدگاه های اعضای هیئت علمی آموزش زبان انگلیسی [دوره 2، شماره 2، 1398 - 1399، صفحه 244-278]
  • تحلیل تاریخی چگونگی شکل گیری برنامه های آماده سازی معلمان دوره متوسطه ژاپن از دوره میجی تا عصر حاضر [دوره 2، شماره 2، 1398 - 1399، صفحه 116-153]
  • تحلیل محتوا. ادبیات تطبیقی. ادبیات جهان. درس فارسی تحلیل محتوای کتب درس فارسی دوره آموزش عمومی ایران برحسب میزان توجه به ادبیات جهان؛ یک رویکرد تطبیقی [دوره 2، شماره 2، 1398 - 1399، صفحه 230-243]
  • تدریس خصوصی تکمیلی هزینه های لوکس آموزش سایه: مطالعۀ تطبیقی دیدگاه های دانش آموزان، والدین و معلمان ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1398 - 1399، صفحه 41-64]
  • تربیت اجتماعی مطالعه تطبیقی تربیت اجتماعی دردوره آموزش ابتدائی ایران و ژاپن [دوره 2، شماره 4، 1398 - 1399، صفحه 452-480]
  • تربیت شهروندی تحلیل تطبیقی تربیت شهروندی از دیدگاه دریدا و فوکو: توصیه هایی برای فیلسوفان تربیتی ایران [دوره 2، شماره 4، 1398 - 1399، صفحه 407-424]
  • تربیت معلم مطالعه تطبیقی مدل های بازنگری در برنامه درسی تربیت معلم در استرالیا ، سنگاپور و ترکیه: الگوی جدید برای ایران [دوره 2، شماره 3، 1398 - 1399، صفحه 278-297]
  • ترکیه مطالعه تطبیقی ناسیونالیسم و ساخت نظام آموزشی مدرن در ایران و ترکیه [دوره 2، شماره 2، 1398 - 1399، صفحه 154-176]
  • ترکیه مطالعه تطبیقی مدل های بازنگری در برنامه درسی تربیت معلم در استرالیا ، سنگاپور و ترکیه: الگوی جدید برای ایران [دوره 2، شماره 3، 1398 - 1399، صفحه 278-297]
  • تطبیق تحلیل مقایسه ای آموزش عالی پلی تکنیک ایران با کشورهای منتخب [دوره 2، شماره 4، 1398 - 1399، صفحه 496-517]
  • تمرین های مهارت خواندن مقایسۀ توانایی خواندن دانشجویان دختر و پسر رشتۀ مهندسی با استفاده از تمرین های ویژه سطح و خودارزیابی بر اساس CEFR و DIALANG [دوره 2، شماره 1، 1398 - 1399، صفحه 79-95]
  • تهیه و تدوین کتابهای درسی آموزش انتقادی در تهیه و تدوین کتابهای درسی: مطالعه تطبیقی کتابهای پیشین و نونگاشت زبان انگلیسی در ایران [دوره 2، شماره 3، 1398 - 1399، صفحه 324-345]
  • توانش زبان دوم مطالعه تطبیقی عوامل سهیم در خواندن زبان دوم (انگلیسی)در بین دانش آموزان ایرانی و هندی [دوره 2، شماره 2، 1398 - 1399، صفحه 177-206]
  • توانمندسازی کارکنان مطالعۀ تطبیقی توانمندسازی کارکنان دانشگاه آزاداسلامی ایران و دانشگاه های کانادا [دوره 2، شماره 1، 1398 - 1399، صفحه 65-78]
  • توسعه حرفه ای فرایند شکل گیری چالش های توسعه حرفه ای اعضای هیئت علمی در دانشگاه غزنی ، افغانستان [دوره 2، شماره 3، 1398 - 1399، صفحه 362-382]
  • توسعه فناوری مطالعه تطبیقی برنامه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در دوره آموزش عمومی نظام آموزشی استرالیا، فنلاند و ایران [دوره 2، شماره 3، 1398 - 1399، صفحه 383-406]
  • توصیه های سیاستی مطالعه تطبیقی حوزه بین رشته ای فرهنگ و ارتباطات در کانادا و ایالات متحده امریکا [دوره 2، شماره 4، 1398 - 1399، صفحه 481-495]

ث

  • ثبت نام آموزش عالی زنان در کشورهای اسلامی و وضعیت رویکرد تعادل جنسیتی [دوره 2، شماره 1، 1398 - 1399، صفحه 23-39]
  • ثبت نام بازبینی سه دهه پژوهش های آموزشی در ایران: یک تحلیل کتاب شناختی [دوره 2، شماره 1، 1398 - 1399، صفحه 1-21]

چ

  • چارچوب مرجع مشترک اروپا (CEFR) مقایسۀ توانایی خواندن دانشجویان دختر و پسر رشتۀ مهندسی با استفاده از تمرین های ویژه سطح و خودارزیابی بر اساس CEFR و DIALANG [دوره 2، شماره 1، 1398 - 1399، صفحه 79-95]
  • چالش ها چالش های انجام تحقیق کیفی در آموزش عالی ایران: دیدگاه های اعضای هیئت علمی آموزش زبان انگلیسی [دوره 2، شماره 2، 1398 - 1399، صفحه 244-278]

خ

  • خلاقیت مطالعه تطبیقی برنامه های آموزش خلاقیت به دانش آموزان دوره ابتدایی ژاپن ، کره جنوبی و سنگاپور: درس هایی برای ایران [دوره 2، شماره 4، 1398 - 1399، صفحه 425-451]
  • خودارزیابی مهارت خواندن مقایسۀ توانایی خواندن دانشجویان دختر و پسر رشتۀ مهندسی با استفاده از تمرین های ویژه سطح و خودارزیابی بر اساس CEFR و DIALANG [دوره 2، شماره 1، 1398 - 1399، صفحه 79-95]

د

  • دانشگاه رهیافتی تطبیقی دراهداف آموزش عالی کشورهای منتخب [دوره 2، شماره 3، 1398 - 1399، صفحه 346-361]
  • دانشگاه آزاد اسلامی ایران مطالعۀ تطبیقی توانمندسازی کارکنان دانشگاه آزاداسلامی ایران و دانشگاه های کانادا [دوره 2، شماره 1، 1398 - 1399، صفحه 65-78]
  • دانشگاه غزنی فرایند شکل گیری چالش های توسعه حرفه ای اعضای هیئت علمی در دانشگاه غزنی ، افغانستان [دوره 2، شماره 3، 1398 - 1399، صفحه 362-382]
  • دانشگاه های کانادا مطالعۀ تطبیقی توانمندسازی کارکنان دانشگاه آزاداسلامی ایران و دانشگاه های کانادا [دوره 2، شماره 1، 1398 - 1399، صفحه 65-78]
  • دریدا تحلیل تطبیقی تربیت شهروندی از دیدگاه دریدا و فوکو: توصیه هایی برای فیلسوفان تربیتی ایران [دوره 2، شماره 4، 1398 - 1399، صفحه 407-424]
  • دورة ابتدایی بررسی تطبیقی برنامه‌درسی هنر دوره ابتدایی ایران و کانادا [دوره 2، شماره 3، 1398 - 1399، صفحه 298-323]
  • دوره ابتدایی مطالعه تطبیقی برنامه های آموزش خلاقیت به دانش آموزان دوره ابتدایی ژاپن ، کره جنوبی و سنگاپور: درس هایی برای ایران [دوره 2، شماره 4، 1398 - 1399، صفحه 425-451]
  • دوره تحصیلی ابتدایی تحلیل تطبیقی برنامه‌درسی ریاضیات پایه چهارم ابتدایی ایران با کشورهای پیشگام در آزمون بین‌المللی تیمز [دوره 2، شماره 2، 1398 - 1399، صفحه 207-229]
  • دوره میجی چگونگی شکل گیری برنامه های آماده سازی معلمان دوره متوسطه ژاپن از دوره میجی تا عصر حاضر [دوره 2، شماره 2، 1398 - 1399، صفحه 116-153]
  • دولت - ملت مطالعه تطبیقی ناسیونالیسم و ساخت نظام آموزشی مدرن در ایران و ترکیه [دوره 2، شماره 2، 1398 - 1399، صفحه 154-176]

ز

  • زنان آموزش عالی زنان در کشورهای اسلامی و وضعیت رویکرد تعادل جنسیتی [دوره 2، شماره 1، 1398 - 1399، صفحه 23-39]
  • زنان بازبینی سه دهه پژوهش های آموزشی در ایران: یک تحلیل کتاب شناختی [دوره 2، شماره 1، 1398 - 1399، صفحه 1-21]

ژ

  • ژاپن چگونگی شکل گیری برنامه های آماده سازی معلمان دوره متوسطه ژاپن از دوره میجی تا عصر حاضر [دوره 2، شماره 2، 1398 - 1399، صفحه 116-153]
  • ژاپن مطالعه تطبیقی برنامه های آموزش خلاقیت به دانش آموزان دوره ابتدایی ژاپن ، کره جنوبی و سنگاپور: درس هایی برای ایران [دوره 2، شماره 4، 1398 - 1399، صفحه 425-451]
  • ژاپن مطالعه تطبیقی تربیت اجتماعی دردوره آموزش ابتدائی ایران و ژاپن [دوره 2، شماره 4، 1398 - 1399، صفحه 452-480]

س

  • سنگاپور مطالعه تطبیقی مدل های بازنگری در برنامه درسی تربیت معلم در استرالیا ، سنگاپور و ترکیه: الگوی جدید برای ایران [دوره 2، شماره 3، 1398 - 1399، صفحه 278-297]
  • سنگاپور مطالعه تطبیقی برنامه های آموزش خلاقیت به دانش آموزان دوره ابتدایی ژاپن ، کره جنوبی و سنگاپور: درس هایی برای ایران [دوره 2، شماره 4، 1398 - 1399، صفحه 425-451]
  • سیاست گذاری آموزشی مطالعه تطبیقی حوزه بین رشته ای فرهنگ و ارتباطات در کانادا و ایالات متحده امریکا [دوره 2، شماره 4، 1398 - 1399، صفحه 481-495]

ش

  • شاخص جنسیتی آموزش عالی زنان در کشورهای اسلامی و وضعیت رویکرد تعادل جنسیتی [دوره 2، شماره 1، 1398 - 1399، صفحه 23-39]
  • شاخص جنسیتی بازبینی سه دهه پژوهش های آموزشی در ایران: یک تحلیل کتاب شناختی [دوره 2، شماره 1، 1398 - 1399، صفحه 1-21]

ف

  • فرهنگ و ارتباطات مطالعه تطبیقی حوزه بین رشته ای فرهنگ و ارتباطات در کانادا و ایالات متحده امریکا [دوره 2، شماره 4، 1398 - 1399، صفحه 481-495]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات مطالعه تطبیقی برنامه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در دوره آموزش عمومی نظام آموزشی استرالیا، فنلاند و ایران [دوره 2، شماره 3، 1398 - 1399، صفحه 383-406]
  • فنلاند مطالعه تطبیقی برنامه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در دوره آموزش عمومی نظام آموزشی استرالیا، فنلاند و ایران [دوره 2، شماره 3، 1398 - 1399، صفحه 383-406]
  • فوکو تحلیل تطبیقی تربیت شهروندی از دیدگاه دریدا و فوکو: توصیه هایی برای فیلسوفان تربیتی ایران [دوره 2، شماره 4، 1398 - 1399، صفحه 407-424]

ک

  • کانادا بررسی تطبیقی برنامه‌درسی هنر دوره ابتدایی ایران و کانادا [دوره 2، شماره 3، 1398 - 1399، صفحه 298-323]
  • کره جنوبی مطالعه تطبیقی برنامه های آموزش خلاقیت به دانش آموزان دوره ابتدایی ژاپن ، کره جنوبی و سنگاپور: درس هایی برای ایران [دوره 2، شماره 4، 1398 - 1399، صفحه 425-451]
  • کشورهای اسلامی بازبینی سه دهه پژوهش های آموزشی در ایران: یک تحلیل کتاب شناختی [دوره 2، شماره 1، 1398 - 1399، صفحه 1-21]
  • کشورهای منتخب تحلیل مقایسه ای آموزش عالی پلی تکنیک ایران با کشورهای منتخب [دوره 2، شماره 4، 1398 - 1399، صفحه 496-517]
  • کشوهای اسلامی آموزش عالی زنان در کشورهای اسلامی و وضعیت رویکرد تعادل جنسیتی [دوره 2، شماره 1، 1398 - 1399، صفحه 23-39]

گ

  • گفتمان تحلیل گفتمانی نظام رتبه بندی بین المللی دانشگاهها : درس هایی برای برنامه درسی آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 1، 1398 - 1399، صفحه 97-115]

م

  • محیط زبان خارجی مطالعه تطبیقی عوامل سهیم در خواندن زبان دوم (انگلیسی)در بین دانش آموزان ایرانی و هندی [دوره 2، شماره 2، 1398 - 1399، صفحه 177-206]
  • محیط زبان دوم مطالعه تطبیقی عوامل سهیم در خواندن زبان دوم (انگلیسی)در بین دانش آموزان ایرانی و هندی [دوره 2، شماره 2، 1398 - 1399، صفحه 177-206]
  • مدل های بازنگری مطالعه تطبیقی مدل های بازنگری در برنامه درسی تربیت معلم در استرالیا ، سنگاپور و ترکیه: الگوی جدید برای ایران [دوره 2، شماره 3، 1398 - 1399، صفحه 278-297]
  • مطالعه تطبیقی تحلیل تطبیقی برنامه‌درسی ریاضیات پایه چهارم ابتدایی ایران با کشورهای پیشگام در آزمون بین‌المللی تیمز [دوره 2، شماره 2، 1398 - 1399، صفحه 207-229]
  • مطالعه تطبیقی مطالعه تطبیقی برنامه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در دوره آموزش عمومی نظام آموزشی استرالیا، فنلاند و ایران [دوره 2، شماره 3، 1398 - 1399، صفحه 383-406]
  • مطالعه تطبیقی رهیافتی تطبیقی دراهداف آموزش عالی کشورهای منتخب [دوره 2، شماره 3، 1398 - 1399، صفحه 346-361]
  • معلمان متوسطه چگونگی شکل گیری برنامه های آماده سازی معلمان دوره متوسطه ژاپن از دوره میجی تا عصر حاضر [دوره 2، شماره 2، 1398 - 1399، صفحه 116-153]
  • معلم خصوصی هزینه های لوکس آموزش سایه: مطالعۀ تطبیقی دیدگاه های دانش آموزان، والدین و معلمان ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1398 - 1399، صفحه 41-64]
  • مکاتب فلسفی تحلیل تطبیقی تربیت شهروندی از دیدگاه دریدا و فوکو: توصیه هایی برای فیلسوفان تربیتی ایران [دوره 2، شماره 4، 1398 - 1399، صفحه 407-424]
  • مهارت خواندن زبان اول مطالعه تطبیقی عوامل سهیم در خواندن زبان دوم (انگلیسی)در بین دانش آموزان ایرانی و هندی [دوره 2، شماره 2، 1398 - 1399، صفحه 177-206]
  • مهارت خواندن زبان دوم مطالعه تطبیقی عوامل سهیم در خواندن زبان دوم (انگلیسی)در بین دانش آموزان ایرانی و هندی [دوره 2، شماره 2، 1398 - 1399، صفحه 177-206]

ن

  • ناسیونالیسم مطالعه تطبیقی ناسیونالیسم و ساخت نظام آموزشی مدرن در ایران و ترکیه [دوره 2، شماره 2، 1398 - 1399، صفحه 154-176]
  • نظام آموزشی مطالعه تطبیقی برنامه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در دوره آموزش عمومی نظام آموزشی استرالیا، فنلاند و ایران [دوره 2، شماره 3، 1398 - 1399، صفحه 383-406]
  • نظام آموزشی تحلیل تطبیقی تربیت شهروندی از دیدگاه دریدا و فوکو: توصیه هایی برای فیلسوفان تربیتی ایران [دوره 2، شماره 4، 1398 - 1399، صفحه 407-424]
  • نظام آموزشی ایران هزینه های لوکس آموزش سایه: مطالعۀ تطبیقی دیدگاه های دانش آموزان، والدین و معلمان ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1398 - 1399، صفحه 41-64]
  • نظام آموزشی ایران آموزش انتقادی در تهیه و تدوین کتابهای درسی: مطالعه تطبیقی کتابهای پیشین و نونگاشت زبان انگلیسی در ایران [دوره 2، شماره 3، 1398 - 1399، صفحه 324-345]
  • نظام سیاسی تحلیل تطبیقی تربیت شهروندی از دیدگاه دریدا و فوکو: توصیه هایی برای فیلسوفان تربیتی ایران [دوره 2، شماره 4، 1398 - 1399، صفحه 407-424]
  • نیازهای محلی مطالعه تطبیقی مدل های بازنگری در برنامه درسی تربیت معلم در استرالیا ، سنگاپور و ترکیه: الگوی جدید برای ایران [دوره 2، شماره 3، 1398 - 1399، صفحه 278-297]

ه

  • هویت مطالعه تطبیقی تربیت اجتماعی دردوره آموزش ابتدائی ایران و ژاپن [دوره 2، شماره 4، 1398 - 1399، صفحه 452-480]