آلبرت بندوراتحلیل روانکاوانه دو رمان ایرانی براساس نظریه یادگیری شناختی _ اجتماعی آلبرت بندورا [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1479-1496]
آموزش ابتداییمطالعه تطبیقی برنامه درسی هنرهای تجسمی دوره ابتدایی در استرالیا ، کانادا ، ایران و ایرلند [دوره 4، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1097-1116]
آموزش زبان انگلیسیمطالعه تطبیقی کتاب های زبان انگلیسی دوره دبیرستان با کتاب های تاچ استون در باره چگونگی ارائه مفهوم جنسیت : تحلیل انتقادی گفتمان [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1459-1478]
آموزش شهروندیتاثیر شبکه های اجتماعی بر تربیت شهروندی نسل جوان در بافت جمهوری اسلامی : یک تجربه زیسته [دوره 4، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1159-1177]
آموزش عالیآموزش کارآفرینی در نظام آموزش عالی کشورهای منتخب [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1247-1261]
آموزش عالیروابط دانشگاه و صنعت در ایران و سوئد: مطالعه تطبیقی انتقادی [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1520-1549]
آموزش کارآفرینیآموزش کارآفرینی در نظام آموزش عالی کشورهای منتخب [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1247-1261]
ا
اخلاقبررسی تطبیقی مبانی فلسفی اخلاق از دیدگاه برگسون و علامه طباطبایی و دلالت های تربیتی آن [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1300-1316]
ادبیات بینارشتهایتحلیل روانکاوانه دو رمان ایرانی براساس نظریه یادگیری شناختی _ اجتماعی آلبرت بندورا [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1479-1496]
ارادهمقایسه مفهوم اراده در تربیت و فقه و چالش های احتمالی در نظام آموزشی ایران و انگلیس [دوره 4، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1209-1226]
ارادهبررسی تطبیقی مبانی فلسفی اخلاق از دیدگاه برگسون و علامه طباطبایی و دلالت های تربیتی آن [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1300-1316]
اراده خلاقبررسی تطبیقی قراردادهای آموزشی : تحلیلی بر اراده یک جانبه موثر وخلاق در حقوق ایران وفرانسه [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1282-1299]
ارزشیابیمطالعه تطبیقی نظام ارزشیابی پیشرفت تحصیلی مدارس ابتدایی سوریه با ایران [دوره 4، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1117-1137]
استخدام موقتیبررسی تطبیقی قراردادهای آموزشی : تحلیلی بر اراده یک جانبه موثر وخلاق در حقوق ایران وفرانسه [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1282-1299]
استراتژی؛ خصوصی سازی آموزش عالیمطالعه عوامل موثر بر ایجاد بحران مالی در دانشگاه های غیردولتی ایران و تدوین استراتژی مقابله با آن [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1400-1418]
استراتژی های مقابلهچالش های انتقال یک ایده ژاپنی به بافت آموزشی مدارس ابتدایی ایران : مدل درس پژوهی [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1575-1588]
استرالیامحدودیتهای یادگیری مشارکتی در کلاسهای درس دانشگاه: مطالعه کیفی در ایران و استرالیا [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 958-972]
انضباطمقایسه ادراک دانشجویان دختر و پسر از یادگیری مشارکتی در رشته علوم تربیتی ومشاوره [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1349-1366]
اولویت بندیشناسایی و اولویت بندی موانع تجاری سازی پژوهش های دانشگاهی: یک تحلیل زمینه ای در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 1096-1109]
ایدئولوژیمطالعه تطبیقی گفتمان چپ سنتی و چپ مدرن در نظام آموزشوپرورش ایران پس از انقلاب اسلامی [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1262-1281]
ایدئولوژی اسلامیمقایسه مفهوم اراده در تربیت و فقه و چالش های احتمالی در نظام آموزشی ایران و انگلیس [دوره 4، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1209-1226]
ایده نوبررسی تطبیقی مدل های نوآورانه با تاکید بر کاربست در سازمان های آموزشی [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1433-1458]
ایدیولوژیمطالعه تطبیقی کتاب های زبان انگلیسی دوره دبیرستان با کتاب های تاچ استون در باره چگونگی ارائه مفهوم جنسیت : تحلیل انتقادی گفتمان [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1459-1478]
ایرانمحدودیتهای یادگیری مشارکتی در کلاسهای درس دانشگاه: مطالعه کیفی در ایران و استرالیا [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 958-972]
ایرانبررسی مقایسه ای اصول حقوق شهروندی با اصول حقوق کیفری در ایران و قوانین بین المللی با تاکید بر تربیت شهروندی [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 1078-1095]
ایرانمطالعه تطبیقی نظام ارزشیابی پیشرفت تحصیلی مدارس ابتدایی سوریه با ایران [دوره 4، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1117-1137]
اینترنتمطالعه تطبیقی فرصتها و تهدیدهای ناشی از اینترنت و چگونگی توجه به حقوق کودکان بر خط در استرالیا، ، برزیل ، ایران و آفریقای جنوبی [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1550-1574]
ب
بافت ایرانفرهنگ به مثابه مشکلی حل نشده در برنامه آموزش زبان انگلیسی در ایران پس از انقلاب: سنجش تطبیقی نگرش معلمان شاغل در مدارس و موسسههای زبان [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 986-1009]
برگسونبررسی تطبیقی مبانی فلسفی اخلاق از دیدگاه برگسون و علامه طباطبایی و دلالت های تربیتی آن [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1300-1316]
برنامه درسیمطالعه تطبیقی برنامه درسی هنرهای تجسمی دوره ابتدایی در استرالیا ، کانادا ، ایران و ایرلند [دوره 4، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1097-1116]
برنامه درسی آشکارتحلیل محتوای کتاب های درسی دوره متوسطه اول ایران برمبنای مربع ایدئولوژیک ون دایک [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1419-1432]
برنامه درسی پنهانتحلیل محتوای کتاب های درسی دوره متوسطه اول ایران برمبنای مربع ایدئولوژیک ون دایک [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1419-1432]
برنامهدرسی رسمیبررسی تطبیقی ویژگیهای فعالیتهای فوقبرنامه دوره ابتدایی ایران با انگلستان، هند و مالزی [دوره 4، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1138-1158]
بزهکاریپیشگیری از تقاضای مواد مخدر در سیاست جنائی : مقایسه راهبردهای آموزشی درایران ، بریتانیا و امریکا [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1497-1519]
پ
پژوهش تطبیقیمطالعه تطبیقی برنامه درسی کارورزی تربیت معلم در کشورهای ایران، استرالیا و سنگاپور [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 1024-1046]
پژوهش های دانشگاهیشناسایی و اولویت بندی موانع تجاری سازی پژوهش های دانشگاهی: یک تحلیل زمینه ای در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 1096-1109]
پیشرفت تحصیلیمطالعه تطبیقی نظام ارزشیابی پیشرفت تحصیلی مدارس ابتدایی سوریه با ایران [دوره 4، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1117-1137]
پیشگیریپیشگیری از تقاضای مواد مخدر در سیاست جنائی : مقایسه راهبردهای آموزشی درایران ، بریتانیا و امریکا [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1497-1519]
ت
تجاری سازیشناسایی و اولویت بندی موانع تجاری سازی پژوهش های دانشگاهی: یک تحلیل زمینه ای در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 1096-1109]
تجاری سازیمقایسه مدل های هوشمندی رقابتی برای بهره گیری در شرکت های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1192-1208]
تجربه زیستهتاثیر شبکه های اجتماعی بر تربیت شهروندی نسل جوان در بافت جمهوری اسلامی : یک تجربه زیسته [دوره 4، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1159-1177]
تحلیل انتقادی گفتمانمطالعه تطبیقی کتاب های زبان انگلیسی دوره دبیرستان با کتاب های تاچ استون در باره چگونگی ارائه مفهوم جنسیت : تحلیل انتقادی گفتمان [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1459-1478]
تحلیل متنتحلیل محتوای کتاب های درسی دوره متوسطه اول ایران برمبنای مربع ایدئولوژیک ون دایک [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1419-1432]
تربیت اسلامیکاربرد تطبیقی عقل در تربیت اسلامی با تاکید بر فقه امامیه و اهل سنت [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 1047-1063]
تربیت اسلامیتقیه به عنوان یک روش رفتاری در تربیت اسلامی : تطبیق نظرات موافق ومخالف [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1386-1399]
تربیت انتقادیتبیین نقش نظام آموزشی در آثارعلی شریعتی از منظر تئوری انتقادی: یک بازبینی تطبیقی [دوره 4، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1227-1246]
تربیت شهروندیکوچک سازی دولت و تاثیر آن بر توسعه تربیت شهروندی : تجربه ایران [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 973-985]
تربیت شهروندیبررسی مقایسه ای اصول حقوق شهروندی با اصول حقوق کیفری در ایران و قوانین بین المللی با تاکید بر تربیت شهروندی [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 1078-1095]
تربیت شهروندیتحلیل رابطه تربیت شهروندی با قومیت و اثر آن بر رفتار انتخاباتی: سطح مشاهده و تحلیل مناطق [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1589-1610]
تربیت معلمبررسی تطبیقی اندیشه تربیتی هنری ژیرو و رابرت فلودن به منظور تدوین مدلی برای فلسفه تربیت معلم [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 1064-1077]
تسننتقیه به عنوان یک روش رفتاری در تربیت اسلامی : تطبیق نظرات موافق ومخالف [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1386-1399]
تشیعتقیه به عنوان یک روش رفتاری در تربیت اسلامی : تطبیق نظرات موافق ومخالف [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1386-1399]
تعلق خاطر شغلیمقایسه الگوهای تعلق خاطر کارکنان با تاکید بر منابع انسانی در سازمان های ایرانی [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1329-1348]
تعهدات یکجانبهبررسی تطبیقی قراردادهای آموزشی : تحلیلی بر اراده یک جانبه موثر وخلاق در حقوق ایران وفرانسه [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1282-1299]
تفکر انتقادیبررسی تطبیقی اندیشه تربیتی هنری ژیرو و رابرت فلودن به منظور تدوین مدلی برای فلسفه تربیت معلم [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 1064-1077]
تقاضا محورپیشگیری از تقاضای مواد مخدر در سیاست جنائی : مقایسه راهبردهای آموزشی درایران ، بریتانیا و امریکا [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1497-1519]
تقیهتقیه به عنوان یک روش رفتاری در تربیت اسلامی : تطبیق نظرات موافق ومخالف [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1386-1399]
تنگناهای اقتصادیمطالعه عوامل موثر بر ایجاد بحران مالی در دانشگاه های غیردولتی ایران و تدوین استراتژی مقابله با آن [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1400-1418]
تهدیدهامطالعه تطبیقی فرصتها و تهدیدهای ناشی از اینترنت و چگونگی توجه به حقوق کودکان بر خط در استرالیا، ، برزیل ، ایران و آفریقای جنوبی [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1550-1574]
توسعه ایدهبررسی تطبیقی مدل های نوآورانه با تاکید بر کاربست در سازمان های آموزشی [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1433-1458]
ج
جامعیت اسلامنگاهی دوباره به نظریه جامعیت تربیت اسلامی با توجه به مفهوم سکوت در منابع فقهی و قانونی [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 1010-1023]
جامعیت تربیت اسلامینگاهی دوباره به نظریه جامعیت تربیت اسلامی با توجه به مفهوم سکوت در منابع فقهی و قانونی [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 1010-1023]
جمهوری اسلامیتاثیر شبکه های اجتماعی بر تربیت شهروندی نسل جوان در بافت جمهوری اسلامی : یک تجربه زیسته [دوره 4، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1159-1177]
جنسیتمقایسه ادراک دانشجویان دختر و پسر از یادگیری مشارکتی در رشته علوم تربیتی ومشاوره [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1349-1366]
جنیسیتمطالعه تطبیقی کتاب های زبان انگلیسی دوره دبیرستان با کتاب های تاچ استون در باره چگونگی ارائه مفهوم جنسیت : تحلیل انتقادی گفتمان [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1459-1478]
چ
چالش هاچالش های انتقال یک ایده ژاپنی به بافت آموزشی مدارس ابتدایی ایران : مدل درس پژوهی [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1575-1588]
چپ سنتیمطالعه تطبیقی گفتمان چپ سنتی و چپ مدرن در نظام آموزشوپرورش ایران پس از انقلاب اسلامی [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1262-1281]
چپ مدرنمطالعه تطبیقی گفتمان چپ سنتی و چپ مدرن در نظام آموزشوپرورش ایران پس از انقلاب اسلامی [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1262-1281]
ح
حقوق شهروندیکوچک سازی دولت و تاثیر آن بر توسعه تربیت شهروندی : تجربه ایران [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 973-985]
حقوق شهروندیبررسی مقایسه ای اصول حقوق شهروندی با اصول حقوق کیفری در ایران و قوانین بین المللی با تاکید بر تربیت شهروندی [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 1078-1095]
حقوق کودکان برخطمطالعه تطبیقی فرصتها و تهدیدهای ناشی از اینترنت و چگونگی توجه به حقوق کودکان بر خط در استرالیا، ، برزیل ، ایران و آفریقای جنوبی [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1550-1574]
حقوق کیفریبررسی مقایسه ای اصول حقوق شهروندی با اصول حقوق کیفری در ایران و قوانین بین المللی با تاکید بر تربیت شهروندی [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 1078-1095]
خ
خصوصی سازی آموزشتحلیلی بر تجربه ایران در روند خصوصی سازی آموزش و پرورش: ارزیابی کیفی وضعیت مدارس غیردولتی با تاکید بر شاخص های EFQM [دوره 4، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1178-1191]
د
دانشگاهروابط دانشگاه و صنعت در ایران و سوئد: مطالعه تطبیقی انتقادی [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1520-1549]
دانشگاه آزاد اسلامیمقایسه مدل های هوشمندی رقابتی برای بهره گیری در شرکت های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1192-1208]
درس پژوهیچالش های انتقال یک ایده ژاپنی به بافت آموزشی مدارس ابتدایی ایران : مدل درس پژوهی [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1575-1588]
دلبستگی سازمانیمقایسه الگوهای تعلق خاطر کارکنان با تاکید بر منابع انسانی در سازمان های ایرانی [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1329-1348]
دولتکوچک سازی دولت و تاثیر آن بر توسعه تربیت شهروندی : تجربه ایران [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 973-985]
دولتمطالعه تطبیقی گفتمان چپ سنتی و چپ مدرن در نظام آموزشوپرورش ایران پس از انقلاب اسلامی [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1262-1281]
ر
رضایتبررسی تطبیقی قراردادهای آموزشی : تحلیلی بر اراده یک جانبه موثر وخلاق در حقوق ایران وفرانسه [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1282-1299]
رفتار انتخاباتیتحلیل رابطه تربیت شهروندی با قومیت و اثر آن بر رفتار انتخاباتی: سطح مشاهده و تحلیل مناطق [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1589-1610]
رفتار سیاسیتحلیل رابطه تربیت شهروندی با قومیت و اثر آن بر رفتار انتخاباتی: سطح مشاهده و تحلیل مناطق [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1589-1610]
روش تفاوتمطالعه تطبیقی برنامه درسی کارورزی تربیت معلم در کشورهای ایران، استرالیا و سنگاپور [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 1024-1046]
روش توافقمطالعه تطبیقی برنامه درسی کارورزی تربیت معلم در کشورهای ایران، استرالیا و سنگاپور [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 1024-1046]
ژ
ژیروبررسی تطبیقی اندیشه تربیتی هنری ژیرو و رابرت فلودن به منظور تدوین مدلی برای فلسفه تربیت معلم [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 1064-1077]
س
سارترمقایسه مفهوم وجود در آثار ژان پل سارتر و همینگوی با تاکید بر آراء تربیتی اگزیستانسیالیسم [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1317-1328]
سازمان های آموزشیبررسی تطبیقی مدل های نوآورانه با تاکید بر کاربست در سازمان های آموزشی [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1433-1458]
سکوت شارعنگاهی دوباره به نظریه جامعیت تربیت اسلامی با توجه به مفهوم سکوت در منابع فقهی و قانونی [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 1010-1023]
سوریهمطالعه تطبیقی نظام ارزشیابی پیشرفت تحصیلی مدارس ابتدایی سوریه با ایران [دوره 4، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1117-1137]
سیاست جناییپیشگیری از تقاضای مواد مخدر در سیاست جنائی : مقایسه راهبردهای آموزشی درایران ، بریتانیا و امریکا [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1497-1519]
ش
شبکه های اجتماعیتاثیر شبکه های اجتماعی بر تربیت شهروندی نسل جوان در بافت جمهوری اسلامی : یک تجربه زیسته [دوره 4، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1159-1177]
شبیه سازی انسانواکاوی نظریات فقه تربیتی و قوانین بین المللی در خصوص طفل شبیه سازی شده [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1367-1385]
شبیه سازی درمانیواکاوی نظریات فقه تربیتی و قوانین بین المللی در خصوص طفل شبیه سازی شده [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1367-1385]
شبیه سازی مولدواکاوی نظریات فقه تربیتی و قوانین بین المللی در خصوص طفل شبیه سازی شده [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1367-1385]
شهودبررسی تطبیقی مبانی فلسفی اخلاق از دیدگاه برگسون و علامه طباطبایی و دلالت های تربیتی آن [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1300-1316]
شوهر آهو خانمتحلیل روانکاوانه دو رمان ایرانی براساس نظریه یادگیری شناختی _ اجتماعی آلبرت بندورا [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1479-1496]
ص
صنعتروابط دانشگاه و صنعت در ایران و سوئد: مطالعه تطبیقی انتقادی [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1520-1549]
ط
طباطباییبررسی تطبیقی مبانی فلسفی اخلاق از دیدگاه برگسون و علامه طباطبایی و دلالت های تربیتی آن [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1300-1316]
ع
عرضه محورپیشگیری از تقاضای مواد مخدر در سیاست جنائی : مقایسه راهبردهای آموزشی درایران ، بریتانیا و امریکا [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1497-1519]
عضو هیئت علمیمحدودیتهای یادگیری مشارکتی در کلاسهای درس دانشگاه: مطالعه کیفی در ایران و استرالیا [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 958-972]
عقلکاربرد تطبیقی عقل در تربیت اسلامی با تاکید بر فقه امامیه و اهل سنت [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 1047-1063]
علیمحمد افغانیتحلیل روانکاوانه دو رمان ایرانی براساس نظریه یادگیری شناختی _ اجتماعی آلبرت بندورا [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1479-1496]
عملکرد مدرسهتحلیلی بر تجربه ایران در روند خصوصی سازی آموزش و پرورش: ارزیابی کیفی وضعیت مدارس غیردولتی با تاکید بر شاخص های EFQM [دوره 4، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1178-1191]
ف
فرصت هامطالعه تطبیقی فرصتها و تهدیدهای ناشی از اینترنت و چگونگی توجه به حقوق کودکان بر خط در استرالیا، ، برزیل ، ایران و آفریقای جنوبی [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1550-1574]
فرهنگفرهنگ به مثابه مشکلی حل نشده در برنامه آموزش زبان انگلیسی در ایران پس از انقلاب: سنجش تطبیقی نگرش معلمان شاغل در مدارس و موسسههای زبان [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 986-1009]
فرهنگ اجتماعیمقایسه الگوهای تعلق خاطر کارکنان با تاکید بر منابع انسانی در سازمان های ایرانی [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1329-1348]
فرهنگ سکوتتبیین نقش نظام آموزشی در آثارعلی شریعتی از منظر تئوری انتقادی: یک بازبینی تطبیقی [دوره 4، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1227-1246]
فعالیتهای فوقبرنامهبررسی تطبیقی ویژگیهای فعالیتهای فوقبرنامه دوره ابتدایی ایران با انگلستان، هند و مالزی [دوره 4، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1138-1158]
فقهنگاهی دوباره به نظریه جامعیت تربیت اسلامی با توجه به مفهوم سکوت در منابع فقهی و قانونی [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 1010-1023]
فقه امامیهکاربرد تطبیقی عقل در تربیت اسلامی با تاکید بر فقه امامیه و اهل سنت [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 1047-1063]
فقه امامیهتقیه به عنوان یک روش رفتاری در تربیت اسلامی : تطبیق نظرات موافق ومخالف [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1386-1399]
فقه اهل تسننکاربرد تطبیقی عقل در تربیت اسلامی با تاکید بر فقه امامیه و اهل سنت [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 1047-1063]
فقه تربیتینگاهی دوباره به نظریه جامعیت تربیت اسلامی با توجه به مفهوم سکوت در منابع فقهی و قانونی [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 1010-1023]
فقه تربیتیواکاوی نظریات فقه تربیتی و قوانین بین المللی در خصوص طفل شبیه سازی شده [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1367-1385]
فلسفهبررسی تطبیقی اندیشه تربیتی هنری ژیرو و رابرت فلودن به منظور تدوین مدلی برای فلسفه تربیت معلم [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 1064-1077]
فلسفهبررسی تطبیقی مبانی فلسفی اخلاق از دیدگاه برگسون و علامه طباطبایی و دلالت های تربیتی آن [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1300-1316]
فلسفه تربیتمقایسه مفهوم وجود در آثار ژان پل سارتر و همینگوی با تاکید بر آراء تربیتی اگزیستانسیالیسم [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1317-1328]
فلودنبررسی تطبیقی اندیشه تربیتی هنری ژیرو و رابرت فلودن به منظور تدوین مدلی برای فلسفه تربیت معلم [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 1064-1077]
ق
قرارداد آموزشیبررسی تطبیقی قراردادهای آموزشی : تحلیلی بر اراده یک جانبه موثر وخلاق در حقوق ایران وفرانسه [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1282-1299]
قرض گیری آموزشیچالش های انتقال یک ایده ژاپنی به بافت آموزشی مدارس ابتدایی ایران : مدل درس پژوهی [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1575-1588]
قوانین بین المللیواکاوی نظریات فقه تربیتی و قوانین بین المللی در خصوص طفل شبیه سازی شده [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1367-1385]
قومیتتحلیل رابطه تربیت شهروندی با قومیت و اثر آن بر رفتار انتخاباتی: سطح مشاهده و تحلیل مناطق [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1589-1610]
ک
کارورزی تربیتمعلممطالعه تطبیقی برنامه درسی کارورزی تربیت معلم در کشورهای ایران، استرالیا و سنگاپور [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 1024-1046]
کاهش نرخ دانشجومطالعه عوامل موثر بر ایجاد بحران مالی در دانشگاه های غیردولتی ایران و تدوین استراتژی مقابله با آن [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1400-1418]
کتاب درسیفرهنگ به مثابه مشکلی حل نشده در برنامه آموزش زبان انگلیسی در ایران پس از انقلاب: سنجش تطبیقی نگرش معلمان شاغل در مدارس و موسسههای زبان [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 986-1009]
کتاب های درسیمطالعه تطبیقی کتاب های زبان انگلیسی دوره دبیرستان با کتاب های تاچ استون در باره چگونگی ارائه مفهوم جنسیت : تحلیل انتقادی گفتمان [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1459-1478]
کشورهای منتخبآموزش کارآفرینی در نظام آموزش عالی کشورهای منتخب [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1247-1261]
کنوانسیون های بین المللیبررسی مقایسه ای اصول حقوق شهروندی با اصول حقوق کیفری در ایران و قوانین بین المللی با تاکید بر تربیت شهروندی [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 1078-1095]
کوچک سازیکوچک سازی دولت و تاثیر آن بر توسعه تربیت شهروندی : تجربه ایران [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 973-985]
کیفیت یادگیریمقایسه ادراک دانشجویان دختر و پسر از یادگیری مشارکتی در رشته علوم تربیتی ومشاوره [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1349-1366]
گ
گفتمانمطالعه تطبیقی گفتمان چپ سنتی و چپ مدرن در نظام آموزشوپرورش ایران پس از انقلاب اسلامی [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1262-1281]
گفتمان ایدئولوژیکتحلیل محتوای کتاب های درسی دوره متوسطه اول ایران برمبنای مربع ایدئولوژیک ون دایک [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1419-1432]
ل
لیبرالیسممقایسه مفهوم اراده در تربیت و فقه و چالش های احتمالی در نظام آموزشی ایران و انگلیس [دوره 4، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1209-1226]
م
محدودیتهامحدودیتهای یادگیری مشارکتی در کلاسهای درس دانشگاه: مطالعه کیفی در ایران و استرالیا [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 958-972]
محیط کلاس درسمقایسه ادراک دانشجویان دختر و پسر از یادگیری مشارکتی در رشته علوم تربیتی ومشاوره [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1349-1366]
مدارس ابتداییمطالعه تطبیقی نظام ارزشیابی پیشرفت تحصیلی مدارس ابتدایی سوریه با ایران [دوره 4، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1117-1137]
مدارس غیر دولتی تعالی سازمانیتحلیلی بر تجربه ایران در روند خصوصی سازی آموزش و پرورش: ارزیابی کیفی وضعیت مدارس غیردولتی با تاکید بر شاخص های EFQM [دوره 4، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1178-1191]
مدل کارآفرینیآموزش کارآفرینی در نظام آموزش عالی کشورهای منتخب [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1247-1261]
مدل های نوآوریبررسی تطبیقی مدل های نوآورانه با تاکید بر کاربست در سازمان های آموزشی [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1433-1458]
مشارکتروابط دانشگاه و صنعت در ایران و سوئد: مطالعه تطبیقی انتقادی [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1520-1549]
مطالعه تطبیقیمطالعه تطبیقی فرصتها و تهدیدهای ناشی از اینترنت و چگونگی توجه به حقوق کودکان بر خط در استرالیا، ، برزیل ، ایران و آفریقای جنوبی [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1550-1574]
معلم زبان انگلیسیفرهنگ به مثابه مشکلی حل نشده در برنامه آموزش زبان انگلیسی در ایران پس از انقلاب: سنجش تطبیقی نگرش معلمان شاغل در مدارس و موسسههای زبان [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 986-1009]
مقایسهروابط دانشگاه و صنعت در ایران و سوئد: مطالعه تطبیقی انتقادی [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1520-1549]
منابع انسانیمقایسه الگوهای تعلق خاطر کارکنان با تاکید بر منابع انسانی در سازمان های ایرانی [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1329-1348]
مهارتهای زندگیمقایسه ادراک دانشجویان دختر و پسر از یادگیری مشارکتی در رشته علوم تربیتی ومشاوره [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1349-1366]
مواد مخدرپیشگیری از تقاضای مواد مخدر در سیاست جنائی : مقایسه راهبردهای آموزشی درایران ، بریتانیا و امریکا [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1497-1519]
موانعشناسایی و اولویت بندی موانع تجاری سازی پژوهش های دانشگاهی: یک تحلیل زمینه ای در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 1096-1109]
موسسات دانش بنیانمقایسه مدل های هوشمندی رقابتی برای بهره گیری در شرکت های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1192-1208]
ن
نسل جوانتاثیر شبکه های اجتماعی بر تربیت شهروندی نسل جوان در بافت جمهوری اسلامی : یک تجربه زیسته [دوره 4، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1159-1177]
نظام آموزشیمقایسه مفهوم اراده در تربیت و فقه و چالش های احتمالی در نظام آموزشی ایران و انگلیس [دوره 4، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1209-1226]
نظام آموزشی رهائی بخشتبیین نقش نظام آموزشی در آثارعلی شریعتی از منظر تئوری انتقادی: یک بازبینی تطبیقی [دوره 4، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1227-1246]
نظام حقوقیمقایسه مفهوم اراده در تربیت و فقه و چالش های احتمالی در نظام آموزشی ایران و انگلیس [دوره 4، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1209-1226]
نظریه انتقادیتبیین نقش نظام آموزشی در آثارعلی شریعتی از منظر تئوری انتقادی: یک بازبینی تطبیقی [دوره 4، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1227-1246]
نقش معلمبررسی تطبیقی ویژگیهای فعالیتهای فوقبرنامه دوره ابتدایی ایران با انگلستان، هند و مالزی [دوره 4، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1138-1158]
نگرشفرهنگ به مثابه مشکلی حل نشده در برنامه آموزش زبان انگلیسی در ایران پس از انقلاب: سنجش تطبیقی نگرش معلمان شاغل در مدارس و موسسههای زبان [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 986-1009]
و
وجودمقایسه مفهوم وجود در آثار ژان پل سارتر و همینگوی با تاکید بر آراء تربیتی اگزیستانسیالیسم [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1317-1328]
ه
همینگویمقایسه مفهوم وجود در آثار ژان پل سارتر و همینگوی با تاکید بر آراء تربیتی اگزیستانسیالیسم [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1317-1328]
هنرهای تجسمیمطالعه تطبیقی برنامه درسی هنرهای تجسمی دوره ابتدایی در استرالیا ، کانادا ، ایران و ایرلند [دوره 4، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1097-1116]
هوش رقابتیمقایسه مدل های هوشمندی رقابتی برای بهره گیری در شرکت های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1192-1208]
هویتمقایسه مفهوم وجود در آثار ژان پل سارتر و همینگوی با تاکید بر آراء تربیتی اگزیستانسیالیسم [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1317-1328]
ی
یادگیری شناختی – اجتماعیتحلیل روانکاوانه دو رمان ایرانی براساس نظریه یادگیری شناختی _ اجتماعی آلبرت بندورا [دوره 4، شماره 4، 1399-1400، صفحه 1479-1496]
یادگیری مشارکتیمحدودیتهای یادگیری مشارکتی در کلاسهای درس دانشگاه: مطالعه کیفی در ایران و استرالیا [دوره 4، شماره 1، 1399-1400، صفحه 958-972]
یادگیری مشارکتیمقایسه ادراک دانشجویان دختر و پسر از یادگیری مشارکتی در رشته علوم تربیتی ومشاوره [دوره 4، شماره 3، 1399-1400، صفحه 1349-1366]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد