آموزش ابتداییمطالعه تطبیقی برنامهدرسی ریاضی در دوره ابتدایی ایران و سنگاپور [دوره 5، شماره 2، 1400-1401، صفحه 1871-1897]
آموزش پیش دبستانیرویکردهای آموزش پیش دبستانی: یک مطالعه تطبیقی [دوره 5، شماره 2، 1400-1401، صفحه 1898-1928]
آموزش جنسیبررسی تطبیقی سند 2030 یونسکو با سند تحول بنیادین آموزش وپرورش ایران [دوره 5، شماره 2، 1400-1401، صفحه 1850-1870]
آموزش خلاقانهمطالعه تطبیقی آموزش خلاقیت در مدارس ابتدایی انگلیس و فنلاند : درس هایی برای ایران [دوره 5، شماره 2، 1400-1401، صفحه 1813-1830]
آموزش عالیبررسی تطبیقی توسعه آموزش عالی در افغانستان، ایران و ترکیه [دوره 5، شماره 4، 1400-1401، صفحه 2164-2182]
آموزش عمومیمطالعه تطبیقی برنامه درسی سواد مالی در آموزش عمومی رسمی استرالیا، آفریقای جنوبی و آمریکا: توصیههایی برای برنامهریزان درسی ایران [دوره 5، شماره 4، 1400-1401، صفحه 2146-2163]
آموزش متوسطهمطالعه تطبیقی برنامه درسی هنر و فرهنگ دوره متوسطه در استرالیا، کانادا، مالزی و ایران [دوره 5، شماره 4، 1400-1401، صفحه 2183-2209]
آموزش هنرمطالعه تطبیقی برنامهدرسی هنر اوان کودکی در استرالیا، کانادا، فنلاند، نیوزلند و ایران [دوره 5، شماره 4، 1400-1401، صفحه 2098-2125]
ا
ادیان ابراهیمیساختار خانواده در ادیان ابراهیمی و انطباق آن با تئوری های روانشناختی : یک تحلیل مقایسه ای [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1682-1697]
ارشدیت سنیبررسی تطبیقی نظام جانشینپروری رهبران آموزشی در ژاپن ، سنگاپور ، فنلاند و ایالات متحده امریکا به منظور ارائه رهنمودهایی برای نظام آموزشی ایران [دوره 5، شماره 3، 1400-1401، صفحه 2045-2065]
ازدواجساختار خانواده در ادیان ابراهیمی و انطباق آن با تئوری های روانشناختی : یک تحلیل مقایسه ای [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1682-1697]
استممطالعه تطبیقی برنامه درسی استم تلفیقی در فنلاند، سنگاپور و ایالات متحده برای ارائه توصیه هایی به برنامه ریزان درسی ایران [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1765-1788]
اسناد بین المللیبررسی تطبیقی سند 2030 یونسکو با سند تحول بنیادین آموزش وپرورش ایران [دوره 5، شماره 2، 1400-1401، صفحه 1850-1870]
اشاعه علمبررسی تطبیقی توسعه آموزش عالی در افغانستان، ایران و ترکیه [دوره 5، شماره 4، 1400-1401، صفحه 2164-2182]
الگوی سیپارزیابی تطبیقی دورههای کارشناسی مترجمی در ایران، انگلستان و ترکیه بر اساس مدل سیپ [دوره 5، شماره 2، 1400-1401، صفحه 1831-1849]
امور بین المللبررسی مقایسهای برنامه درسی رشته سیاستگذاری عمومی در دانشگاههای منتخب جهان [دوره 5، شماره 3، 1400-1401، صفحه 2066-2078]
اهداف دینیبررسی و تحلیل تربیت دینی در کتاب های دوره ابتدایی جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 3، 1400-1401، صفحه 2079-2097]
اوایل کودکیرویکردهای آموزش پیش دبستانی: یک مطالعه تطبیقی [دوره 5، شماره 2، 1400-1401، صفحه 1898-1928]
ایدئولوژیعدالت آموزشی در آراء سید محمد باقر صدر و جان رالز: یک تحلیل تطبیقی [دوره 5، شماره 3، 1400-1401، صفحه 2003-2027]
ب
بازیتأثیر والدین بر سطح بازی و خلاقیت کودکان پیش دبستانی در هند [دوره 5، شماره 4، 1400-1401، صفحه 2210-2227]
برنامه تحصیلیمطالعه تطبیقی برنامه درسی هنر و فرهنگ دوره متوسطه در استرالیا، کانادا، مالزی و ایران [دوره 5، شماره 4، 1400-1401، صفحه 2183-2209]
برنامه تحصیلیمطالعه تطبیقی برنامهدرسی ریاضی در دوره ابتدایی ایران و سنگاپور [دوره 5، شماره 2، 1400-1401، صفحه 1871-1897]
برنامه تحصیلیمطالعه تطبیقی برنامه درسی سواد مالی در آموزش عمومی رسمی استرالیا، آفریقای جنوبی و آمریکا: توصیههایی برای برنامهریزان درسی ایران [دوره 5، شماره 4، 1400-1401، صفحه 2146-2163]
برنامه تحصیلیبررسی مقایسهای برنامه درسی رشته سیاستگذاری عمومی در دانشگاههای منتخب جهان [دوره 5، شماره 3، 1400-1401، صفحه 2066-2078]
برنامه تحصیلیمقایسه رویکرد فرا فرهنگی " انگلیسی به منزله زبان بین المللی" با رویکرد شناختی "انگلیسی به عنوان زبان خارجه" [دوره 5، شماره 4، 1400-1401، صفحه 2080-2097]
برنامه درسیمطالعه تطبیقی برنامه درسی استم تلفیقی در فنلاند، سنگاپور و ایالات متحده برای ارائه توصیه هایی به برنامه ریزان درسی ایران [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1765-1788]
برنامه درسیچشم انداز و چالش های تربیت شهروند جهانی در برنامه درسی دوره ابتدایی ایران: تحلیل مبتنی بر بافت جمهوری اسلامی [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1789-1812]
برنامه درسیمطالعه تطبیقی آموزش خلاقیت در مدارس ابتدایی انگلیس و فنلاند : درس هایی برای ایران [دوره 5، شماره 2، 1400-1401، صفحه 1813-1830]
برنامه درسیبررسی و تحلیل تربیت دینی در کتاب های دوره ابتدایی جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 3، 1400-1401، صفحه 2079-2097]
برنامه درسیبررسی تطبیقی برنامه درسی زمینه- محور علوم تجربی دوره متوسطه اول در ایران و کشورهای منتخب [دوره 5، شماره 3، 1400-1401، صفحه 2028-2044]
برنامه درسیمطالعه تطبیقی برنامهدرسی هنر اوان کودکی در استرالیا، کانادا، فنلاند، نیوزلند و ایران [دوره 5، شماره 4، 1400-1401، صفحه 2098-2125]
بسط کمیبررسی تطبیقی توسعه آموزش عالی در افغانستان، ایران و ترکیه [دوره 5، شماره 4، 1400-1401، صفحه 2164-2182]
بعد شناختیمطالعه تطبیقی برنامه درسی سواد مالی در آموزش عمومی رسمی استرالیا، آفریقای جنوبی و آمریکا: توصیههایی برای برنامهریزان درسی ایران [دوره 5، شماره 4، 1400-1401، صفحه 2146-2163]
بیمهمقایسه قراردادهای بیمه آموزشی در نظام حقوقی انگلیس و ایران [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1665-1681]
بیمه شدهمقایسه قراردادهای بیمه آموزشی در نظام حقوقی انگلیس و ایران [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1665-1681]
بیمه گرمقایسه قراردادهای بیمه آموزشی در نظام حقوقی انگلیس و ایران [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1665-1681]
پ
پستمدرنیسمبررسی تطبیقی تربیت دراسلام و پست مدرنیسم: یک مرور نظام مند [دوره 5، شماره 3، 1400-1401، صفحه 1967-1985]
پیش دبستانیتأثیر والدین بر سطح بازی و خلاقیت کودکان پیش دبستانی در هند [دوره 5، شماره 4، 1400-1401، صفحه 2210-2227]
ت
تجربه مدیریتبررسی تطبیقی نظام جانشینپروری رهبران آموزشی در ژاپن ، سنگاپور ، فنلاند و ایالات متحده امریکا به منظور ارائه رهنمودهایی برای نظام آموزشی ایران [دوره 5، شماره 3، 1400-1401، صفحه 2045-2065]
تحلیل گفتمانچشم انداز و چالش های تربیت شهروند جهانی در برنامه درسی دوره ابتدایی ایران: تحلیل مبتنی بر بافت جمهوری اسلامی [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1789-1812]
تحول بنیادینمطالعه تطبیقی مبانی معرفت شناختی سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش ایران و رویکرد ریزوماتیک [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1712-1737]
تدریسمقایسه ادراک معلمان از اصول کلیدی آموزش زبان ارتباطی در کتاب های درسی انگلیسی دوره متوسطه دوم افغانستان، ایران و عراق [دوره 5، شماره 2، 1400-1401، صفحه 1929-1947]
تربیت اسلامیبررسی تطبیقی تربیت دراسلام و پست مدرنیسم: یک مرور نظام مند [دوره 5، شماره 3، 1400-1401، صفحه 1967-1985]
تربیت دینیبررسی و تحلیل تربیت دینی در کتاب های دوره ابتدایی جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 3، 1400-1401، صفحه 2079-2097]
ترجمهترجمه در بافت جمهوری اسلامی : غافل گیری های آموزشی برای مترجمان ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1648-1664]
تشیعویژگی های مراکز آموزشی شیعه در عصر تیموریان و صفویان : نگاهی تطبیقی تاریخی [دوره 5، شماره 4، 1400-1401، صفحه 2126-2145]
تعلیم و تربیت اسلامیخوانشی تطبیقی ازجایگاه عقل در اندیشه های دکارت و شیخ انصاری از منظر تربیت [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1698-1711]
تکافل اجتماعیعدالت آموزشی در آراء سید محمد باقر صدر و جان رالز: یک تحلیل تطبیقی [دوره 5، شماره 3، 1400-1401، صفحه 2003-2027]
توسعهبررسی تطبیقی توسعه آموزش عالی در افغانستان، ایران و ترکیه [دوره 5، شماره 4، 1400-1401، صفحه 2164-2182]
تیموریانویژگی های مراکز آموزشی شیعه در عصر تیموریان و صفویان : نگاهی تطبیقی تاریخی [دوره 5، شماره 4، 1400-1401، صفحه 2126-2145]
ج
جمهوری اسلامیچشم انداز و چالش های تربیت شهروند جهانی در برنامه درسی دوره ابتدایی ایران: تحلیل مبتنی بر بافت جمهوری اسلامی [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1789-1812]
جمهوری اسلامی : غافل گیری های آموزشیترجمه در بافت جمهوری اسلامی : غافل گیری های آموزشی برای مترجمان ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1648-1664]
چ
چشم انداز تاریخیویژگی های مراکز آموزشی شیعه در عصر تیموریان و صفویان : نگاهی تطبیقی تاریخی [دوره 5، شماره 4، 1400-1401، صفحه 2126-2145]
چشم انداز تطبیقیمطالعه تطبیقی نقش نظارتی مدیران مدارس ابتدایی در ایران ، کره جنوبی و ژاپن [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1738-1764]
ح
حوادث مدرسهمقایسه قراردادهای بیمه آموزشی در نظام حقوقی انگلیس و ایران [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1665-1681]
خ
خانوادهساختار خانواده در ادیان ابراهیمی و انطباق آن با تئوری های روانشناختی : یک تحلیل مقایسه ای [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1682-1697]
خلاقیتمطالعه تطبیقی آموزش خلاقیت در مدارس ابتدایی انگلیس و فنلاند : درس هایی برای ایران [دوره 5، شماره 2، 1400-1401، صفحه 1813-1830]
خلاقیتتأثیر والدین بر سطح بازی و خلاقیت کودکان پیش دبستانی در هند [دوره 5، شماره 4، 1400-1401، صفحه 2210-2227]
د
دانشمطالعه تطبیقی مبانی معرفت شناختی سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش ایران و رویکرد ریزوماتیک [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1712-1737]
دختراننقد تربیتی سلطه پذیری زنان بر اساس نظریات آدلر و هورنای : مطالعه موردی رمان سهم من [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1633-1647]
دروس ترجمه تخصصیارزیابی تطبیقی دورههای کارشناسی مترجمی در ایران، انگلستان و ترکیه بر اساس مدل سیپ [دوره 5، شماره 2، 1400-1401، صفحه 1831-1849]
دکارتخوانشی تطبیقی ازجایگاه عقل در اندیشه های دکارت و شیخ انصاری از منظر تربیت [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1698-1711]
دلیلخوانشی تطبیقی ازجایگاه عقل در اندیشه های دکارت و شیخ انصاری از منظر تربیت [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1698-1711]
دوران کودکی اولیهمطالعه تطبیقی برنامهدرسی هنر اوان کودکی در استرالیا، کانادا، فنلاند، نیوزلند و ایران [دوره 5، شماره 4، 1400-1401، صفحه 2098-2125]
دوره ابتداییبررسی و تحلیل تربیت دینی در کتاب های دوره ابتدایی جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 3، 1400-1401، صفحه 2079-2097]
دوره ابتداییچشم انداز و چالش های تربیت شهروند جهانی در برنامه درسی دوره ابتدایی ایران: تحلیل مبتنی بر بافت جمهوری اسلامی [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1789-1812]
دوره ایلخانیمقایسه ویژگی های مجتمع های وقفی آموزشی در دوره ایلخانیان و تیموریان ایران [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1610-1632]
دوره تیموریمقایسه ویژگی های مجتمع های وقفی آموزشی در دوره ایلخانیان و تیموریان ایران [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1610-1632]
دوره تیموریتحلیل تطبیقی تاریخی از وضعیت آموزش در دوره تیموریان ایران با توجه به محتوی منشات [دوره 5، شماره 3، 1400-1401، صفحه 1986-2002]
دوره کارشناسیارزیابی تطبیقی دورههای کارشناسی مترجمی در ایران، انگلستان و ترکیه بر اساس مدل سیپ [دوره 5، شماره 2، 1400-1401، صفحه 1831-1849]
دوره متوسطه اولبررسی تطبیقی برنامه درسی زمینه- محور علوم تجربی دوره متوسطه اول در ایران و کشورهای منتخب [دوره 5، شماره 3، 1400-1401، صفحه 2028-2044]
ر
رماننقد تربیتی سلطه پذیری زنان بر اساس نظریات آدلر و هورنای : مطالعه موردی رمان سهم من [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1633-1647]
رهبری آموزشیبررسی تطبیقی نظام جانشینپروری رهبران آموزشی در ژاپن ، سنگاپور ، فنلاند و ایالات متحده امریکا به منظور ارائه رهنمودهایی برای نظام آموزشی ایران [دوره 5، شماره 3، 1400-1401، صفحه 2045-2065]
رویکرد رجیو امیلیارویکردهای آموزش پیش دبستانی: یک مطالعه تطبیقی [دوره 5، شماره 2، 1400-1401، صفحه 1898-1928]
رویکرد ریزوماتیکمطالعه تطبیقی مبانی معرفت شناختی سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش ایران و رویکرد ریزوماتیک [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1712-1737]
رویکرد شناختیمقایسه رویکرد فرا فرهنگی " انگلیسی به منزله زبان بین المللی" با رویکرد شناختی "انگلیسی به عنوان زبان خارجه" [دوره 5، شماره 4، 1400-1401، صفحه 2080-2097]
رویکرد فرافرهنگیمقایسه رویکرد فرا فرهنگی " انگلیسی به منزله زبان بین المللی" با رویکرد شناختی "انگلیسی به عنوان زبان خارجه" [دوره 5، شماره 4، 1400-1401، صفحه 2080-2097]
رویکرد مونته سوریرویکردهای آموزش پیش دبستانی: یک مطالعه تطبیقی [دوره 5، شماره 2، 1400-1401، صفحه 1898-1928]
رویکرد والدورفرویکردهای آموزش پیش دبستانی: یک مطالعه تطبیقی [دوره 5، شماره 2، 1400-1401، صفحه 1898-1928]
ریاضیاتمطالعه تطبیقی برنامه درسی استم تلفیقی در فنلاند، سنگاپور و ایالات متحده برای ارائه توصیه هایی به برنامه ریزان درسی ایران [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1765-1788]
ریاضیاتمطالعه تطبیقی برنامهدرسی ریاضی در دوره ابتدایی ایران و سنگاپور [دوره 5، شماره 2، 1400-1401، صفحه 1871-1897]
ز
زبان ارتباطیمقایسه ادراک معلمان از اصول کلیدی آموزش زبان ارتباطی در کتاب های درسی انگلیسی دوره متوسطه دوم افغانستان، ایران و عراق [دوره 5، شماره 2، 1400-1401، صفحه 1929-1947]
زبان انگلیسیمقایسه ادراک معلمان از اصول کلیدی آموزش زبان ارتباطی در کتاب های درسی انگلیسی دوره متوسطه دوم افغانستان، ایران و عراق [دوره 5، شماره 2، 1400-1401، صفحه 1929-1947]
زبان انگلیسیمقایسه رویکرد فرا فرهنگی " انگلیسی به منزله زبان بین المللی" با رویکرد شناختی "انگلیسی به عنوان زبان خارجه" [دوره 5، شماره 4، 1400-1401، صفحه 2080-2097]
زبان بین المللیمقایسه رویکرد فرا فرهنگی " انگلیسی به منزله زبان بین المللی" با رویکرد شناختی "انگلیسی به عنوان زبان خارجه" [دوره 5، شماره 4، 1400-1401، صفحه 2080-2097]
زبان خارجیمقایسه ادراک معلمان از اصول کلیدی آموزش زبان ارتباطی در کتاب های درسی انگلیسی دوره متوسطه دوم افغانستان، ایران و عراق [دوره 5، شماره 2، 1400-1401، صفحه 1929-1947]
زبان خارجیمقایسه رویکرد فرا فرهنگی " انگلیسی به منزله زبان بین المللی" با رویکرد شناختی "انگلیسی به عنوان زبان خارجه" [دوره 5، شماره 4، 1400-1401، صفحه 2080-2097]
زبان دوممقایسه ادراک معلمان از اصول کلیدی آموزش زبان ارتباطی در کتاب های درسی انگلیسی دوره متوسطه دوم افغانستان، ایران و عراق [دوره 5، شماره 2، 1400-1401، صفحه 1929-1947]
زمینه محوریبررسی تطبیقی برنامه درسی زمینه- محور علوم تجربی دوره متوسطه اول در ایران و کشورهای منتخب [دوره 5، شماره 3، 1400-1401، صفحه 2028-2044]
س
ساختار فیزیولوژیکیساختار خانواده در ادیان ابراهیمی و انطباق آن با تئوری های روانشناختی : یک تحلیل مقایسه ای [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1682-1697]
سلطه پذیرینقد تربیتی سلطه پذیری زنان بر اساس نظریات آدلر و هورنای : مطالعه موردی رمان سهم من [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1633-1647]
سند2030یونسکوبررسی تطبیقی سند 2030 یونسکو با سند تحول بنیادین آموزش وپرورش ایران [دوره 5، شماره 2، 1400-1401، صفحه 1850-1870]
سند تحول بنیادین آموزش و پرورشبررسی تطبیقی سند 2030 یونسکو با سند تحول بنیادین آموزش وپرورش ایران [دوره 5، شماره 2، 1400-1401، صفحه 1850-1870]
سواد مالیمطالعه تطبیقی برنامه درسی سواد مالی در آموزش عمومی رسمی استرالیا، آفریقای جنوبی و آمریکا: توصیههایی برای برنامهریزان درسی ایران [دوره 5، شماره 4، 1400-1401، صفحه 2146-2163]
سودمقایسه قراردادهای بیمه آموزشی در نظام حقوقی انگلیس و ایران [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1665-1681]
سیاست گذاری عمومیبررسی مقایسهای برنامه درسی رشته سیاستگذاری عمومی در دانشگاههای منتخب جهان [دوره 5، شماره 3، 1400-1401، صفحه 2066-2078]
سیاست های دانشبررسی تطبیقی توسعه آموزش عالی در افغانستان، ایران و ترکیه [دوره 5، شماره 4، 1400-1401، صفحه 2164-2182]
سیستم حقوقیمقایسه قراردادهای بیمه آموزشی در نظام حقوقی انگلیس و ایران [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1665-1681]
ش
شهروند جهانیچشم انداز و چالش های تربیت شهروند جهانی در برنامه درسی دوره ابتدایی ایران: تحلیل مبتنی بر بافت جمهوری اسلامی [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1789-1812]
شیخ انصاریخوانشی تطبیقی ازجایگاه عقل در اندیشه های دکارت و شیخ انصاری از منظر تربیت [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1698-1711]
ص
صفویانویژگی های مراکز آموزشی شیعه در عصر تیموریان و صفویان : نگاهی تطبیقی تاریخی [دوره 5، شماره 4، 1400-1401، صفحه 2126-2145]
ع
عدالت آموزشیعدالت آموزشی در آراء سید محمد باقر صدر و جان رالز: یک تحلیل تطبیقی [دوره 5، شماره 3، 1400-1401، صفحه 2003-2027]
عدالت اجتماعیعدالت آموزشی در آراء سید محمد باقر صدر و جان رالز: یک تحلیل تطبیقی [دوره 5، شماره 3، 1400-1401، صفحه 2003-2027]
علممطالعه تطبیقی مبانی معرفت شناختی سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش ایران و رویکرد ریزوماتیک [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1712-1737]
علوم پایهمطالعه تطبیقی برنامه درسی استم تلفیقی در فنلاند، سنگاپور و ایالات متحده برای ارائه توصیه هایی به برنامه ریزان درسی ایران [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1765-1788]
علوم تجربیبررسی تطبیقی برنامه درسی زمینه- محور علوم تجربی دوره متوسطه اول در ایران و کشورهای منتخب [دوره 5، شماره 3، 1400-1401، صفحه 2028-2044]
علوم سیاسیبررسی مقایسهای برنامه درسی رشته سیاستگذاری عمومی در دانشگاههای منتخب جهان [دوره 5، شماره 3، 1400-1401، صفحه 2066-2078]
ف
فارغالتحصیلانارزیابی تطبیقی دورههای کارشناسی مترجمی در ایران، انگلستان و ترکیه بر اساس مدل سیپ [دوره 5، شماره 2، 1400-1401، صفحه 1831-1849]
فرهنگمطالعه تطبیقی برنامه درسی هنر و فرهنگ دوره متوسطه در استرالیا، کانادا، مالزی و ایران [دوره 5، شماره 4، 1400-1401، صفحه 2183-2209]
فلسفه تربیتبررسی تطبیقی سند 2030 یونسکو با سند تحول بنیادین آموزش وپرورش ایران [دوره 5، شماره 2، 1400-1401، صفحه 1850-1870]
فناوریمطالعه تطبیقی برنامه درسی استم تلفیقی در فنلاند، سنگاپور و ایالات متحده برای ارائه توصیه هایی به برنامه ریزان درسی ایران [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1765-1788]
فهم تاریخیتحلیل تطبیقی تاریخی از وضعیت آموزش در دوره تیموریان ایران با توجه به محتوی منشات [دوره 5، شماره 3، 1400-1401، صفحه 1986-2002]
ک
کتاب درسیبررسی و تحلیل تربیت دینی در کتاب های دوره ابتدایی جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 3، 1400-1401، صفحه 2079-2097]
کتاب های درسیمقایسه ادراک معلمان از اصول کلیدی آموزش زبان ارتباطی در کتاب های درسی انگلیسی دوره متوسطه دوم افغانستان، ایران و عراق [دوره 5، شماره 2، 1400-1401، صفحه 1929-1947]
کودکانتأثیر والدین بر سطح بازی و خلاقیت کودکان پیش دبستانی در هند [دوره 5، شماره 4، 1400-1401، صفحه 2210-2227]
ل
لیبرالیسم آموزشیتحلیل و نقد مبانی لیبرالیسم آموزشی و نو لیبرالیسم آموزشی : یک مفهوم پردازی جدید [دوره 5، شماره 2، 1400-1401، صفحه 1948-1966]
م
مبانی تعلیم و تربیتتحلیل و نقد مبانی لیبرالیسم آموزشی و نو لیبرالیسم آموزشی : یک مفهوم پردازی جدید [دوره 5، شماره 2، 1400-1401، صفحه 1948-1966]
مبانی معرفت شناختیمطالعه تطبیقی مبانی معرفت شناختی سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش ایران و رویکرد ریزوماتیک [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1712-1737]
مترجمان ایرانیترجمه در بافت جمهوری اسلامی : غافل گیری های آموزشی برای مترجمان ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1648-1664]
مجتمع های آموزشیمقایسه ویژگی های مجتمع های وقفی آموزشی در دوره ایلخانیان و تیموریان ایران [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1610-1632]
محتوامطالعه تطبیقی برنامهدرسی ریاضی در دوره ابتدایی ایران و سنگاپور [دوره 5، شماره 2، 1400-1401، صفحه 1871-1897]
مدارس ابتداییمطالعه تطبیقی نقش نظارتی مدیران مدارس ابتدایی در ایران ، کره جنوبی و ژاپن [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1738-1764]
مدرسه محوریمطالعه تطبیقی آموزش خلاقیت در مدارس ابتدایی انگلیس و فنلاند : درس هایی برای ایران [دوره 5، شماره 2، 1400-1401، صفحه 1813-1830]
مدیریت آموزشیمطالعه تطبیقی نقش نظارتی مدیران مدارس ابتدایی در ایران ، کره جنوبی و ژاپن [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1738-1764]
مرور نظام مندبررسی تطبیقی تربیت دراسلام و پست مدرنیسم: یک مرور نظام مند [دوره 5، شماره 3، 1400-1401، صفحه 1967-1985]
مشارکت والدینمطالعه تطبیقی برنامه درسی سواد مالی در آموزش عمومی رسمی استرالیا، آفریقای جنوبی و آمریکا: توصیههایی برای برنامهریزان درسی ایران [دوره 5، شماره 4، 1400-1401، صفحه 2146-2163]
مطالعه تطبیقیبررسی تطبیقی برنامه درسی زمینه- محور علوم تجربی دوره متوسطه اول در ایران و کشورهای منتخب [دوره 5، شماره 3، 1400-1401، صفحه 2028-2044]
منشاتتحلیل تطبیقی تاریخی از وضعیت آموزش در دوره تیموریان ایران با توجه به محتوی منشات [دوره 5، شماره 3، 1400-1401، صفحه 1986-2002]
مهندسیمطالعه تطبیقی برنامه درسی استم تلفیقی در فنلاند، سنگاپور و ایالات متحده برای ارائه توصیه هایی به برنامه ریزان درسی ایران [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1765-1788]
موضوع محوریمطالعه تطبیقی آموزش خلاقیت در مدارس ابتدایی انگلیس و فنلاند : درس هایی برای ایران [دوره 5، شماره 2، 1400-1401، صفحه 1813-1830]
ن
نظارتمطالعه تطبیقی نقش نظارتی مدیران مدارس ابتدایی در ایران ، کره جنوبی و ژاپن [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1738-1764]
نظام آموزشیویژگی های مراکز آموزشی شیعه در عصر تیموریان و صفویان : نگاهی تطبیقی تاریخی [دوره 5، شماره 4، 1400-1401، صفحه 2126-2145]
نظام جانشینپروریبررسی تطبیقی نظام جانشینپروری رهبران آموزشی در ژاپن ، سنگاپور ، فنلاند و ایالات متحده امریکا به منظور ارائه رهنمودهایی برای نظام آموزشی ایران [دوره 5، شماره 3، 1400-1401، صفحه 2045-2065]
نظام فکریخوانشی تطبیقی ازجایگاه عقل در اندیشه های دکارت و شیخ انصاری از منظر تربیت [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1698-1711]
نظریه های روانشناسیساختار خانواده در ادیان ابراهیمی و انطباق آن با تئوری های روانشناختی : یک تحلیل مقایسه ای [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1682-1697]
نقد تربیتینقد تربیتی سلطه پذیری زنان بر اساس نظریات آدلر و هورنای : مطالعه موردی رمان سهم من [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1633-1647]
نمایشگاه های هنریمطالعه تطبیقی برنامهدرسی هنر اوان کودکی در استرالیا، کانادا، فنلاند، نیوزلند و ایران [دوره 5، شماره 4، 1400-1401، صفحه 2098-2125]
نولیبرالیسم آموزشیتحلیل و نقد مبانی لیبرالیسم آموزشی و نو لیبرالیسم آموزشی : یک مفهوم پردازی جدید [دوره 5، شماره 2، 1400-1401، صفحه 1948-1966]
نومفهومپردازی(سنتز)تحلیل و نقد مبانی لیبرالیسم آموزشی و نو لیبرالیسم آموزشی : یک مفهوم پردازی جدید [دوره 5، شماره 2، 1400-1401، صفحه 1948-1966]
و
وقفمقایسه ویژگی های مجتمع های وقفی آموزشی در دوره ایلخانیان و تیموریان ایران [دوره 5، شماره 1، 1400-1401، صفحه 1610-1632]
وقفویژگی های مراکز آموزشی شیعه در عصر تیموریان و صفویان : نگاهی تطبیقی تاریخی [دوره 5، شماره 4، 1400-1401، صفحه 2126-2145]
وقف عامتحلیل تطبیقی تاریخی از وضعیت آموزش در دوره تیموریان ایران با توجه به محتوی منشات [دوره 5، شماره 3، 1400-1401، صفحه 1986-2002]
ه
هدفمطالعه تطبیقی برنامهدرسی ریاضی در دوره ابتدایی ایران و سنگاپور [دوره 5، شماره 2، 1400-1401، صفحه 1871-1897]
هنرمطالعه تطبیقی برنامه درسی هنر و فرهنگ دوره متوسطه در استرالیا، کانادا، مالزی و ایران [دوره 5، شماره 4، 1400-1401، صفحه 2183-2209]
هویت ملیمطالعه تطبیقی برنامهدرسی هنر اوان کودکی در استرالیا، کانادا، فنلاند، نیوزلند و ایران [دوره 5، شماره 4، 1400-1401، صفحه 2098-2125]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد