موضوعات = کمیت و کیفیت آموزش
آموزش مکالمه محور و تفکر انتقادی: مطالعه موردی دانش‌آموزان ایرانی مقطع ابتدایی

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 06 اردیبهشت 1403

10.22034/ijce.2023.402061.1499

صابر منصوری؛ محمد احمدنژاد؛ الهام محمدی


بررسی تطبیقی حقوق آموزشی اتباع بیگانه در نظام حقوقی ایران و فرانسه

دوره 3، شماره 3، تیر 1399، صفحه 775-790

10.22034/ijce.2020.229027.1140

الهام ایرجی زاده؛ منوچهر توسلی نائینی؛ علی رادان جبلی