Toggle navigation
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
اخبار و اعلانات
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
اطلاعات آماری نشریه
فرایند پذیرش مقالات
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
راهنمایی ثبت نام
ارسال مقاله جدید
داوران
راهنمای داوران(ثبت نام در پابلونز)
اسامی داوران فصلنامه در سال1401
اسامی داوران فصلنامه در سال ۱۴۰۰
اسامی داوران فصلنامه در سال ۱۳۹۹
هزینه
تماس با ما
ورود به سامانه
ورود به سامانه
ثبت نام
English
کلیدواژهها =
آزمون تیمز
تعداد مقالات:
1
روند ارائه مفهوم کسر در کتاب های درسی ریاضی پایه های دوم تا چهارم دوره ابتدایی ایران و ژاپن
دوره 6، شماره 2، خرداد 1402، صفحه
2466-2495
10.22034/IJCE.2023.366027.1440
نرگس یافتیان؛ فاطمه عباسی
مشاهده مقاله
اصل مقاله
1.06 M
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 7 (1402-1403)
دوره 6 (1401-1402)
دوره 5 (1400-1401)
دوره 4 (1399-1400)
دوره 3 (1399-1398)
دوره 2 (1398 - 1399)
دوره 1 (1397 - 1398)