تعداد دورهها | 6 |
22 | |
162 | |
416 | |
132,540 | |
189 | |
122 |
«فصلنامه ایرانی آموزش و پرورش تطبیقی»
براساس نامه 3/18/708 مورخ 1398/1/10 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فصلنامه دارای درجه علمی می باشد.
به وب سایت فصلنامه ایرانی آموزش و پرورش تطبیقی خوش آمدید
فصلنامه ایرانی آموزش و پرورش تطبیقی، یک نشریه علمی - پژوهشی با دسترسی آزاد است. فایل تمام متن مقالات به صورت Pdf در سایت نشریه قرار گرفته و مراجعهکنندگان میتوانند به صورت رایگان آن را دانلود کنند.
زبان: انگلیسی و فارسی
صاحب امتیاز: انجمن آموزش و پرورش تطبیقی ایران
وضعیت انتشار :چاپی و الکترونیکی
تناوب انتشار: فصلنامه
رتبه نشریه : رتبه ( الف ) از کمیسیون نشریات وزارت عتف و امتیاز درج مقالات در ISC
زبان نشریه: انگلیسی(چکیده کوتاه فارسی)
نوع داوری: داوری دو سو کور و حداقل 2 داور
روش منبع نویسی: APA ویرایش هفتم (2020)
متوسط زمان داوری مقالات: 4 ماه
هزینه ارسال مقاله: 1000000 ریال که بعد از تایید مقاله برای ارسال به داوری اخذ میشود.
هزینه چاپ مقاله: با توجه به نامه شماره 40879 مورخه 24/02/1401 معاونت پژوهشی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری مبلغ 1500000 تومان که بعد از پذیرش مقاله برای چاپ اخذ میشود.
نسبت مقالات پذیرش شده به کل مقالات واصله: 25 درصد
وبگاه: http://journal.cesir.ir
نشانی الکترونیکی: irancomparative@gmail.com
برای برقراری ارتباط با دفتر مجله از طریق ایمیل مجله irancomparative@gmail.com امکان پاسخگویی به سوالات شما بزرگواران وجود دارد. باتشکر/ دفتر فصلنامه ایرانی آموزش و پرورش تطبیقی
خط مشی دسترسی آزاد: این یک ژورنال با دسترسی آزاد است به این معنی که کلیه مطالب به صورت رایگان و بدون هزینه برای کاربر یا موسسه وی در دسترس است. کاربران مجاز به خواندن، بارگیری، کپی، توزیع، چاپ، جستجو، یا پیوند به متن های کامل مقالات هستند و یا از آن ها برای هر منظور قانونی دیگری استفاده میکنند، بدون اینکه اجازه قبلی از ناشر یا نویسنده را بپرسند. این مطابق با تعریف BOAI از دسترسی آزاد است.
نویسندگان و پژوهشگران گرامی
هدف فصلنامه ایرانی آموزش و پرورش تطبیقی (IJCE) تدارک فرصت ارزشمندی برای نشر یافته های پژوهشی از منظر معرفی نوآوری ها و چالش های نظام آموزشی ( از دوره پیش دبستان تا آموزش عالی ) ایران و دیگر کشورهای جهان بویژه با تاکید بر مطالعات تطبیقی در رشته های علوم تربیتی ، روانشناسی ، جامعه شناسی و اقتصاد است . بر این اساس فصلنامه از دریافت مقالاتی که با استفاده از روش های معتبر ( اعم از کمی ، کیفی ، آمیخته و ... ) و با رویکرد تطبیقی به بررسی موضوعات مرتبط پرداخته اند ، استقبال می نماید. از آنجایی که کلیه مقالات دریافتی توسط داوران داخلی و خارجی مورد ارزیابی قرار می گیرند ، آنان باید از پشتوانه های قوی علمی و تئوریکی برخوردار و به اعتلای پژوهش های تطبیقی کمک نمایند. دسترسی به مقالات فصلنامه شامل مواردی همچون حق مطالعه، دانلود، کپی، توزیع، چاپ، جستجو یا پیوند به متن کامل مقالات به شرط ذکر منبع اصلی آزاد است . هم چنین برای صرفه جوئی در زمان و هزینه ، نویسندگان و پژوهشگران عزیز می توانند نخست مقاله خود را به زبان فارسی ارسال نمایند. در صورتی که دو داور داخلی اعتبار علمی مقاله را مورد تایید قرار دهند ، از طریق سامانه نویسندگان ، از نویسنده مسئول درخواست خواهد شد پس از اجرای اصلاحات مدنظر داوران ، مقاله را به زبان انگلیسی جهت ارزیابی علمی توسط حداقل یک داور خارجی به نشریه ارسال نماید. پذیرش مقالات برگرفته از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری منوط به همکاری فعال استاد راهنما در تدوین مقاله است. هم چنین اعلام می گردد زبان اصلی نشریه ، انگلیسی بوده و مقالات کامل فقط به این زبان منتشر می شوند. فصلنامه هر سال در 4 شماره ( هر فصل یک شماره ) منتشر می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر به راهنمای نویسندگان مراجعه فرمائید.
«نکات مورد توجه»
صفحه 2546-2563
10.22034/ijce.2023.363732.1439
الهه صالح؛ سید عبدالمجید طباطبایی لطفی؛ امیرحسین سرکشیکیان
صفحه 2564-2580
10.22034/ijce.2023.350973.1418
فریبا عدلی
صفحه 2581-2604
10.22034/ijce.2023.361770.1436
مهرنوش عبدالله زاده؛ حامد برجسته؛ رضا بی ریا
صفحه 2605-2634
10.22034/ijce.2023.367058.1444
خسرو نظری؛ سعید بهرامی؛ مهدی نامداری پژمان
صفحه 2635-2657
10.22034/ijce.2023.355911.1429
نرگس بازیار؛ زینب ابوالفضلی؛ رئوف معینی
صفحه 2658-2692
10.22034/ijce.2023.332706.1401
محمدحسن بازوبندی؛ محمد دانش؛ ابوالفضل بختیاری