آ
-
آقاصفری، پروانه
مقایسه رویکرد فرا فرهنگی " انگلیسی به منزله زبان بین المللی" با رویکرد شناختی "انگلیسی به عنوان زبان خارجه" [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 2080-2097]
ا
-
ابوئی مهریزی، محسن
بررسی تطبیقی تربیت دراسلام و پست مدرنیسم: یک مرور نظام مند [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 1967-1985]
-
ابوالقاسمی، محمود
بررسی تطبیقی توسعه آموزش عالی در افغانستان، ایران و ترکیه [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 2164-2182]
-
احمدی، غلامعلی
مطالعه تطبیقی برنامه درسی استم تلفیقی در فنلاند، سنگاپور و ایالات متحده برای ارائه توصیه هایی به برنامه ریزان درسی ایران [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 1765-1788]
-
احمدی، غلامعلی
بررسی تطبیقی برنامه درسی زمینه- محور علوم تجربی دوره متوسطه اول در ایران و کشورهای منتخب [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 2028-2044]
-
اسدبیگی، اردشیر
ویژگی های مراکز آموزشی شیعه در عصر تیموریان و صفویان : نگاهی تطبیقی تاریخی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 2126-2145]
-
اسدپور، سعید
بررسی تطبیقی برنامه درسی زمینه- محور علوم تجربی دوره متوسطه اول در ایران و کشورهای منتخب [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 2028-2044]
-
اسلامی، سهراب
مقایسه ویژگی های مجتمع های وقفی آموزشی در دوره ایلخانیان و تیموریان ایران [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 1610-1632]
-
اسلامی، سهراب
تحلیل تطبیقی تاریخی از وضعیت آموزش در دوره تیموریان ایران با توجه به محتوی منشات [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 1986-2002]
-
اشرفی، لیلا
بررسی و تحلیل تربیت دینی در کتاب های دوره ابتدایی جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 2079-2097]
-
اکبری، محمد
ساختار خانواده در ادیان ابراهیمی و انطباق آن با تئوری های روانشناختی : یک تحلیل مقایسه ای [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 1682-1697]
-
امام جمعه، سید محمد رضا
مطالعه تطبیقی برنامه درسی استم تلفیقی در فنلاند، سنگاپور و ایالات متحده برای ارائه توصیه هایی به برنامه ریزان درسی ایران [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 1765-1788]
-
امام جمعه، سید محمد رضا
بررسی تطبیقی برنامه درسی زمینه- محور علوم تجربی دوره متوسطه اول در ایران و کشورهای منتخب [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 2028-2044]
-
ایمانی، محسن
مطالعه تطبیقی برنامه درسی سواد مالی در آموزش عمومی رسمی استرالیا، آفریقای جنوبی و آمریکا: توصیههایی برای برنامهریزان درسی ایران [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 2146-2163]
-
ایمانی، محمد نقی
مطالعه تطبیقی نقش نظارتی مدیران مدارس ابتدایی در ایران ، کره جنوبی و ژاپن [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 1738-1764]
ب
-
باقری، خسرو
تحلیل و نقد مبانی لیبرالیسم آموزشی و نو لیبرالیسم آموزشی : یک مفهوم پردازی جدید [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 1948-1966]
-
بختیاری نیازآبادی، محمدرضا
تحلیل تطبیقی تاریخی از وضعیت آموزش در دوره تیموریان ایران با توجه به محتوی منشات [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 1986-2002]
-
برخورداری، رمضان
مقایسه رویکرد فرا فرهنگی " انگلیسی به منزله زبان بین المللی" با رویکرد شناختی "انگلیسی به عنوان زبان خارجه" [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 2080-2097]
پ
-
پاراهلدا، ان. ان
تأثیر والدین بر سطح بازی و خلاقیت کودکان پیش دبستانی در هند [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 2210-2227]
-
پاشایی فخری، کامران
نقد تربیتی سلطه پذیری زنان بر اساس نظریات آدلر و هورنای : مطالعه موردی رمان سهم من [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 1633-1647]
-
پیشکار، کیان
ترجمه در بافت جمهوری اسلامی : غافل گیری های آموزشی برای مترجمان ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 1648-1664]
-
پیغامی، عادل
مطالعه تطبیقی برنامه درسی سواد مالی در آموزش عمومی رسمی استرالیا، آفریقای جنوبی و آمریکا: توصیههایی برای برنامهریزان درسی ایران [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 2146-2163]
ت
-
تقویان، ناصرالدین علی
مقایسه رویکرد فرا فرهنگی " انگلیسی به منزله زبان بین المللی" با رویکرد شناختی "انگلیسی به عنوان زبان خارجه" [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 2080-2097]
ج
-
جان بزرگی، محبوبه
مطالعه تطبیقی مبانی معرفت شناختی سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش ایران و رویکرد ریزوماتیک [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 1712-1737]
-
جعفری، پریوش
بررسی تطبیقی نظام جانشینپروری رهبران آموزشی در ژاپن ، سنگاپور ، فنلاند و ایالات متحده امریکا به منظور ارائه رهنمودهایی برای نظام آموزشی ایران [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 2045-2065]
-
جعفری هرندی، محمد
خوانشی تطبیقی ازجایگاه عقل در اندیشه های دکارت و شیخ انصاری از منظر تربیت [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 1698-1711]
-
جوادیار، خلیل
بررسی تطبیقی نظام جانشینپروری رهبران آموزشی در ژاپن ، سنگاپور ، فنلاند و ایالات متحده امریکا به منظور ارائه رهنمودهایی برای نظام آموزشی ایران [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 2045-2065]
ح
-
حاتمی، جواد
مطالعه تطبیقی برنامه درسی سواد مالی در آموزش عمومی رسمی استرالیا، آفریقای جنوبی و آمریکا: توصیههایی برای برنامهریزان درسی ایران [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 2146-2163]
-
حسن آبادی، ابوالفضل
تحلیل تطبیقی تاریخی از وضعیت آموزش در دوره تیموریان ایران با توجه به محتوی منشات [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 1986-2002]
-
حسینی خواه، علی
رویکردهای آموزش پیش دبستانی: یک مطالعه تطبیقی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 1898-1928]
-
حسینی خواه، علی
مطالعه تطبیقی برنامهدرسی هنر اوان کودکی در استرالیا، کانادا، فنلاند، نیوزلند و ایران [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 2098-2125]
-
حقانی، محمود
بررسی تطبیقی توسعه آموزش عالی در افغانستان، ایران و ترکیه [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 2164-2182]
-
حیدری نیا، مهناز
تأثیر والدین بر سطح بازی و خلاقیت کودکان پیش دبستانی در هند [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 2210-2227]
خ
-
خسروی، حسین
مقایسه ویژگی های مجتمع های وقفی آموزشی در دوره ایلخانیان و تیموریان ایران [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 1610-1632]
-
خسروی، حسین
تحلیل تطبیقی تاریخی از وضعیت آموزش در دوره تیموریان ایران با توجه به محتوی منشات [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 1986-2002]
-
خطیر پاشا، کیومرث
بررسی تطبیقی تربیت دراسلام و پست مدرنیسم: یک مرور نظام مند [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 1967-1985]
د
-
دلبری، شهربانو
ویژگی های مراکز آموزشی شیعه در عصر تیموریان و صفویان : نگاهی تطبیقی تاریخی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 2126-2145]
-
دوست محمدی، بتول
ساختار خانواده در ادیان ابراهیمی و انطباق آن با تئوری های روانشناختی : یک تحلیل مقایسه ای [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 1682-1697]
ر
-
راحمی، رامین
ارزیابی تطبیقی دورههای کارشناسی مترجمی در ایران، انگلستان و ترکیه بر اساس مدل سیپ [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 1831-1849]
-
رجبی مندی، جواد
مقایسه ویژگی های مجتمع های وقفی آموزشی در دوره ایلخانیان و تیموریان ایران [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 1610-1632]
-
رحمانی، جهانبخش
چشم انداز و چالش های تربیت شهروند جهانی در برنامه درسی دوره ابتدایی ایران: تحلیل مبتنی بر بافت جمهوری اسلامی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 1789-1812]
-
رسولی، سیده عصمت
بررسی تطبیقی سند 2030 یونسکو با سند تحول بنیادین آموزش وپرورش ایران [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 1850-1870]
-
رضائی، امین
چشم انداز و چالش های تربیت شهروند جهانی در برنامه درسی دوره ابتدایی ایران: تحلیل مبتنی بر بافت جمهوری اسلامی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 1789-1812]
-
رضائی، مریم
مطالعه تطبیقی برنامه درسی استم تلفیقی در فنلاند، سنگاپور و ایالات متحده برای ارائه توصیه هایی به برنامه ریزان درسی ایران [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 1765-1788]
-
رضا زاده بهادران، حمیدرضا
مطالعه تطبیقی مبانی معرفت شناختی سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش ایران و رویکرد ریزوماتیک [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 1712-1737]
-
رضایی، فاطمه زهرا
مطالعه تطبیقی برنامهدرسی هنر اوان کودکی در استرالیا، کانادا، فنلاند، نیوزلند و ایران [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 2098-2125]
-
رضوی، منیر سادات
مطالعه تطبیقی نقش نظارتی مدیران مدارس ابتدایی در ایران ، کره جنوبی و ژاپن [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 1738-1764]
-
رفیعی مقدم، علی
ساختار خانواده در ادیان ابراهیمی و انطباق آن با تئوری های روانشناختی : یک تحلیل مقایسه ای [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 1682-1697]
-
رنجبر، سعید
ارزیابی تطبیقی دورههای کارشناسی مترجمی در ایران، انگلستان و ترکیه بر اساس مدل سیپ [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 1831-1849]
-
روحی، علیرضا
ویژگی های مراکز آموزشی شیعه در عصر تیموریان و صفویان : نگاهی تطبیقی تاریخی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 2126-2145]
ز
-
زرگوش نسب، عبدالجبار
عدالت آموزشی در آراء سید محمد باقر صدر و جان رالز: یک تحلیل تطبیقی [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 2003-2027]
س
-
ساکی، رضا
بررسی تطبیقی نظام جانشینپروری رهبران آموزشی در ژاپن ، سنگاپور ، فنلاند و ایالات متحده امریکا به منظور ارائه رهنمودهایی برای نظام آموزشی ایران [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 2045-2065]
-
سبحانی نژاد، مهدی
تحلیل و نقد مبانی لیبرالیسم آموزشی و نو لیبرالیسم آموزشی : یک مفهوم پردازی جدید [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 1948-1966]
-
سعادتمند، زهره
چشم انداز و چالش های تربیت شهروند جهانی در برنامه درسی دوره ابتدایی ایران: تحلیل مبتنی بر بافت جمهوری اسلامی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 1789-1812]
-
سعوه، مولود
تحلیل و نقد مبانی لیبرالیسم آموزشی و نو لیبرالیسم آموزشی : یک مفهوم پردازی جدید [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 1948-1966]
-
سلطانی، اصغر
بررسی مقایسهای برنامه درسی رشته سیاستگذاری عمومی در دانشگاههای منتخب جهان [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 2066-2078]
-
سلیمی، لادن
بررسی تطبیقی سند 2030 یونسکو با سند تحول بنیادین آموزش وپرورش ایران [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 1850-1870]
-
سلیمی، لادن
بررسی تطبیقی تربیت دراسلام و پست مدرنیسم: یک مرور نظام مند [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 1967-1985]
-
سمیعی، علی اکبر
مطالعه تطبیقی آموزش خلاقیت در مدارس ابتدایی انگلیس و فنلاند : درس هایی برای ایران [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 1813-1830]
ش
-
شاه طالبی، بدری
مطالعه تطبیقی آموزش خلاقیت در مدارس ابتدایی انگلیس و فنلاند : درس هایی برای ایران [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 1813-1830]
-
شریفی، اصغر
مطالعه تطبیقی نقش نظارتی مدیران مدارس ابتدایی در ایران ، کره جنوبی و ژاپن [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 1738-1764]
ص
-
صادق زاده قمصری، علیرضا
مطالعه تطبیقی برنامه درسی سواد مالی در آموزش عمومی رسمی استرالیا، آفریقای جنوبی و آمریکا: توصیههایی برای برنامهریزان درسی ایران [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 2146-2163]
-
صادقی، علیرضا
مطالعه تطبیقی برنامه درسی هنر و فرهنگ دوره متوسطه در استرالیا، کانادا، مالزی و ایران [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 2183-2209]
-
صدر، آمنه
مطالعه تطبیقی برنامه درسی هنر و فرهنگ دوره متوسطه در استرالیا، کانادا، مالزی و ایران [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 2183-2209]
-
صمیمی، سعیده
نقد تربیتی سلطه پذیری زنان بر اساس نظریات آدلر و هورنای : مطالعه موردی رمان سهم من [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 1633-1647]
-
صولتی اصل، پروین
رویکردهای آموزش پیش دبستانی: یک مطالعه تطبیقی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 1898-1928]
ظ
-
ظهوریان، یوسف
ویژگی های مراکز آموزشی شیعه در عصر تیموریان و صفویان : نگاهی تطبیقی تاریخی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 2126-2145]
ع
-
عابدی، احمد
مطالعه تطبیقی آموزش خلاقیت در مدارس ابتدایی انگلیس و فنلاند : درس هایی برای ایران [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 1813-1830]
-
عادل زاده، پروانه
نقد تربیتی سلطه پذیری زنان بر اساس نظریات آدلر و هورنای : مطالعه موردی رمان سهم من [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 1633-1647]
-
عباسپور اصفهانی، نفیسه
مطالعه تطبیقی برنامه درسی سواد مالی در آموزش عمومی رسمی استرالیا، آفریقای جنوبی و آمریکا: توصیههایی برای برنامهریزان درسی ایران [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 2146-2163]
-
عباسی، عفت
مطالعه تطبیقی برنامه درسی هنر و فرهنگ دوره متوسطه در استرالیا، کانادا، مالزی و ایران [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 2183-2209]
-
عبایی کوپائی، محمود
مطالعه تطبیقی برنامهدرسی ریاضی در دوره ابتدایی ایران و سنگاپور [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 1871-1897]
-
عراقیه، علیرضا
مطالعه تطبیقی مبانی معرفت شناختی سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش ایران و رویکرد ریزوماتیک [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 1712-1737]
-
عزیزالهی، محمد مهدی
مقایسه قراردادهای بیمه آموزشی در نظام حقوقی انگلیس و ایران [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 1665-1681]
-
عصاره، علیرضا
مطالعه تطبیقی برنامه درسی استم تلفیقی در فنلاند، سنگاپور و ایالات متحده برای ارائه توصیه هایی به برنامه ریزان درسی ایران [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 1765-1788]
-
عصاره، علیرضا
بررسی تطبیقی برنامه درسی زمینه- محور علوم تجربی دوره متوسطه اول در ایران و کشورهای منتخب [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 2028-2044]
ف
-
فتحعلیان، اردشیر
عدالت آموزشی در آراء سید محمد باقر صدر و جان رالز: یک تحلیل تطبیقی [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 2003-2027]
-
فرخی نیا، محمد حسین
بررسی تطبیقی سند 2030 یونسکو با سند تحول بنیادین آموزش وپرورش ایران [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 1850-1870]
ق
-
قلتاش، عباس
مطالعه تطبیقی مبانی معرفت شناختی سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش ایران و رویکرد ریزوماتیک [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 1712-1737]
-
قهرمانی، محمد
بررسی تطبیقی توسعه آموزش عالی در افغانستان، ایران و ترکیه [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 2164-2182]
ک
-
کامران، افسانه
مطالعه تطبیقی برنامهدرسی هنر اوان کودکی در استرالیا، کانادا، فنلاند، نیوزلند و ایران [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 2098-2125]
-
کانجو، خلیل احمد
بررسی تطبیقی توسعه آموزش عالی در افغانستان، ایران و ترکیه [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 2164-2182]
-
کریمی، فاطمه
خوانشی تطبیقی ازجایگاه عقل در اندیشه های دکارت و شیخ انصاری از منظر تربیت [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 1698-1711]
-
کیان، مرجان
مطالعه تطبیقی برنامه درسی هنر و فرهنگ دوره متوسطه در استرالیا، کانادا، مالزی و ایران [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 2183-2209]
-
کیان، مرجان
رویکردهای آموزش پیش دبستانی: یک مطالعه تطبیقی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 1898-1928]
-
کیان، مرجان
مطالعه تطبیقی برنامهدرسی هنر اوان کودکی در استرالیا، کانادا، فنلاند، نیوزلند و ایران [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 2098-2125]
گ
-
گنج خانلو، عزت اله
مقایسه قراردادهای بیمه آموزشی در نظام حقوقی انگلیس و ایران [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 1665-1681]
-
گندمکار، حسین رضا
مقایسه قراردادهای بیمه آموزشی در نظام حقوقی انگلیس و ایران [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 1665-1681]
م
-
مال امیری، بهدخت
مقایسه ادراک معلمان از اصول کلیدی آموزش زبان ارتباطی در کتاب های درسی انگلیسی دوره متوسطه دوم افغانستان، ایران و عراق [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 1929-1947]
-
محبی، علی
بررسی و تحلیل تربیت دینی در کتاب های دوره ابتدایی جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 2079-2097]
-
محمود نیا، علیرضا
مقایسه رویکرد فرا فرهنگی " انگلیسی به منزله زبان بین المللی" با رویکرد شناختی "انگلیسی به عنوان زبان خارجه" [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 2080-2097]
-
مسلمی مهنی، یوسف
بررسی مقایسهای برنامه درسی رشته سیاستگذاری عمومی در دانشگاههای منتخب جهان [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 2066-2078]
-
مشهدی حیدر، داود
ارزیابی تطبیقی دورههای کارشناسی مترجمی در ایران، انگلستان و ترکیه بر اساس مدل سیپ [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 1831-1849]
-
مقصودی، مجتبی
مقایسه ادراک معلمان از اصول کلیدی آموزش زبان ارتباطی در کتاب های درسی انگلیسی دوره متوسطه دوم افغانستان، ایران و عراق [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 1929-1947]
-
مهدی زاده، عاطفه
مقایسه ادراک معلمان از اصول کلیدی آموزش زبان ارتباطی در کتاب های درسی انگلیسی دوره متوسطه دوم افغانستان، ایران و عراق [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 1929-1947]
-
مهرجو، ناهید
مطالعه تطبیقی برنامهدرسی ریاضی در دوره ابتدایی ایران و سنگاپور [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 1871-1897]
-
میرزا محمدی، محمد حسن
تحلیل و نقد مبانی لیبرالیسم آموزشی و نو لیبرالیسم آموزشی : یک مفهوم پردازی جدید [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 1948-1966]
ن
-
نظری هاشمی، سید رضا
بررسی تطبیقی توسعه آموزش عالی در افغانستان، ایران و ترکیه [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 2164-2182]
-
نوروزی، داریوش
مطالعه تطبیقی برنامهدرسی ریاضی در دوره ابتدایی ایران و سنگاپور [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 1871-1897]
-
نوریان، محمد
مطالعه تطبیقی برنامهدرسی ریاضی در دوره ابتدایی ایران و سنگاپور [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 1871-1897]
-
نیکنام، زهرا
مطالعه تطبیقی برنامه درسی استم تلفیقی در فنلاند، سنگاپور و ایالات متحده برای ارائه توصیه هایی به برنامه ریزان درسی ایران [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 1765-1788]
و
-
وکیلی، نجمه
بررسی و تحلیل تربیت دینی در کتاب های دوره ابتدایی جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 2079-2097]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد