نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون‌سازی بررسی تطبیقی سازمان‌های همتا با سازمان سنجش آموزش کشور : مؤسسه خدمات سنجش آموزشی (ETS)، مؤسسه مرکزی آزمون‌سازی هلند (CITO) و مؤسسه برنامه‌ریزی درسی و ارزشیابی کره جنوبی (KICE) [دوره 1، شماره 3، 1397 - 1398، صفحه 61-82]
  • آفریقای جنوبی نیاز به اصلاح سیاست آموزشی برای مقابله با افراط گرایی مذهبی با توجه به سه سند سیاست آفریقای جنوبی [دوره 1، شماره 1، 1397 - 1398، صفحه 30-47]
  • آلمان بررسی تطبیقی فعالیت های فوق برنامه درتربیت معلم استرالیا ،آلمان و ایالات متحده امریکا: درس هائی برای ایران [دوره 1، شماره 3، 1397 - 1398، صفحه 36-60]
  • آمریکا بررسی تطبیقی فعالیت های فوق برنامه درتربیت معلم استرالیا ،آلمان و ایالات متحده امریکا: درس هائی برای ایران [دوره 1، شماره 3، 1397 - 1398، صفحه 36-60]
  • آموزش بین فرهنگی آموزش زبان یونانی در مصر: رویه های مشروع یک مدل قوم مدار [دوره 1، شماره 2، 1397 - 1398، صفحه 58-77]
  • آموزش پایه بزرگسالان رابطه رویکردهای تطبیقی سوادآموزی پایه بزرگسالان و کاهش فقر در مناطق منتخب تای، هی مونک، دائو و جوامع بلک تایلندی در ویتنام [دوره 1، شماره 1، 1397 - 1398، صفحه 68-91]
  • آموزش فلسفه آموزش فلسفه به دانش آموزان؛ ضرورت ها، پیش نیازها و تجارب بین المللی [دوره 1، شماره 3، 1397 - 1398، صفحه 94-111]
  • آموزش کودکی اولیه نگرش والدین و معلمان به بازی وتئاتر در آموزش کودکی اولیه در استان جیانگ سو چین [دوره 1، شماره 2، 1397 - 1398، صفحه 30-57]
  • آموزش و پرورش تطبیقی آموزش و پرورش تطبیقی، شهروندی جهانی، مابعد نوگرائی و نقش مدرسه در قرن بیست و یکم [دوره 1، شماره 1، 1397 - 1398، صفحه 10-29]
  • آموزش و پرورش تطبیقی و بین الملل آموزش و پرورش و بحران فرهنگی در دنیای آغازین قرن بیست و یکم [دوره 1، شماره 2، 1397 - 1398، صفحه 10-28]

ا

  • اثربخشی : مدل یادگیری جیگ ساو :عملکرد علمی :نیجریه اثربخشی مدل یادگیری جیگ ساو برعملکرد علمی دانشجویان پلی تکنیک با توانمندی های یادگیری متنوع در کانو نیجریه [دوره 1، شماره 2، 1397 - 1398، صفحه 110-126]
  • ادبیات قرون وسطی رویکردهای فرهنگی - اجتماعی معاصر در آموزش غیر رسمی: سه مثال از حوزه های ادبیات قرون وسطی ، تئاتر پوچ و سینمای مدرن [دوره 1، شماره 3، 1397 - 1398، صفحه 83-93]
  • ادراک تطبیق ادراکات، مشکلات و نیازهای مبتنی بر وظیفه گوش سپاری تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر [دوره 1، شماره 1، 1397 - 1398، صفحه 120-141]
  • استرالیا بررسی تطبیقی فعالیت های فوق برنامه درتربیت معلم استرالیا ،آلمان و ایالات متحده امریکا: درس هائی برای ایران [دوره 1، شماره 3، 1397 - 1398، صفحه 36-60]
  • استفاده از تلفن همراه وابستگی به تلفن همراه در بین دانشجویان دانشگاه های اصفهان(ایران) و مالاگا (اسپانیا) [دوره 1، شماره 2، 1397 - 1398، صفحه 78-93]
  • اسناد سیاست آموزشی نیاز به اصلاح سیاست آموزشی برای مقابله با افراط گرایی مذهبی با توجه به سه سند سیاست آفریقای جنوبی [دوره 1، شماره 1، 1397 - 1398، صفحه 30-47]
  • افراط گرایی مذهبی نیاز به اصلاح سیاست آموزشی برای مقابله با افراط گرایی مذهبی با توجه به سه سند سیاست آفریقای جنوبی [دوره 1، شماره 1، 1397 - 1398، صفحه 30-47]
  • اقلیت قومی رابطه رویکردهای تطبیقی سوادآموزی پایه بزرگسالان و کاهش فقر در مناطق منتخب تای، هی مونک، دائو و جوامع بلک تایلندی در ویتنام [دوره 1، شماره 1، 1397 - 1398، صفحه 68-91]
  • انگلیسی بین المللی آموزش زبان انگلیسی در ایران: محلی برای مبارزه مدل جهانی شده و محلی شده زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 2، 1397 - 1398، صفحه 94-109]
  • انگلیسی محلی آموزش زبان انگلیسی در ایران: محلی برای مبارزه مدل جهانی شده و محلی شده زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 2، 1397 - 1398، صفحه 94-109]

ب

  • بازتاب رابطه رویکردهای تطبیقی سوادآموزی پایه بزرگسالان و کاهش فقر در مناطق منتخب تای، هی مونک، دائو و جوامع بلک تایلندی در ویتنام [دوره 1، شماره 1، 1397 - 1398، صفحه 68-91]
  • بحران های متعدد نظام های آموزشی در زمان بحران های چندگانه: تغییرات در جوامع مابعد سوسیالیسم [دوره 1، شماره 1، 1397 - 1398، صفحه 48-67]
  • بخش خصوصی آموزش زبان انگلیسی در ایران: محلی برای مبارزه مدل جهانی شده و محلی شده زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 2، 1397 - 1398، صفحه 94-109]
  • بخش عمومی آموزش زبان انگلیسی در ایران: محلی برای مبارزه مدل جهانی شده و محلی شده زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 2، 1397 - 1398، صفحه 94-109]
  • برنامه درسی آموزش فلسفه به دانش آموزان؛ ضرورت ها، پیش نیازها و تجارب بین المللی [دوره 1، شماره 3، 1397 - 1398، صفحه 94-111]
  • بنیادگرایی نیاز به اصلاح سیاست آموزشی برای مقابله با افراط گرایی مذهبی با توجه به سه سند سیاست آفریقای جنوبی [دوره 1، شماره 1، 1397 - 1398، صفحه 30-47]

پ

ت

  • تئاتر پوچ رویکردهای فرهنگی - اجتماعی معاصر در آموزش غیر رسمی: سه مثال از حوزه های ادبیات قرون وسطی ، تئاتر پوچ و سینمای مدرن [دوره 1، شماره 3، 1397 - 1398، صفحه 83-93]
  • تئاتردر آموزش نگرش والدین و معلمان به بازی وتئاتر در آموزش کودکی اولیه در استان جیانگ سو چین [دوره 1، شماره 2، 1397 - 1398، صفحه 30-57]
  • تجارب بین المللی آموزش فلسفه به دانش آموزان؛ ضرورت ها، پیش نیازها و تجارب بین المللی [دوره 1، شماره 3، 1397 - 1398، صفحه 94-111]
  • تحولات آموزشی نظام های آموزشی در زمان بحران های چندگانه: تغییرات در جوامع مابعد سوسیالیسم [دوره 1، شماره 1، 1397 - 1398، صفحه 48-67]
  • تربیت معلم بررسی تطبیقی فعالیت های فوق برنامه درتربیت معلم استرالیا ،آلمان و ایالات متحده امریکا: درس هائی برای ایران [دوره 1، شماره 3، 1397 - 1398، صفحه 36-60]
  • تطبیق بررسی تطبیقی فعالیت های فوق برنامه درتربیت معلم استرالیا ،آلمان و ایالات متحده امریکا: درس هائی برای ایران [دوره 1، شماره 3، 1397 - 1398، صفحه 36-60]
  • تعلیم و تربیت آموزش و پرورش و بحران فرهنگی در دنیای آغازین قرن بیست و یکم [دوره 1، شماره 2، 1397 - 1398، صفحه 10-28]

چ

  • چالش های تدریس مطالعه تطبیقی عوامل درونی و بیرونی موثر بر عملکرد کلاسی معلمان : بینش معلمان زبان انگلیسی در ایران [دوره 1، شماره 3، 1397 - 1398، صفحه 112-135]

ح

  • حرفه تدریس مطالعه تطبیقی عوامل درونی و بیرونی موثر بر عملکرد کلاسی معلمان : بینش معلمان زبان انگلیسی در ایران [دوره 1، شماره 3، 1397 - 1398، صفحه 112-135]

خ

  • خود- اخلاقی فراتر از خدمات اداری: سهم اخلاقی کارکنان اجرائی در کارکرد حرفه ای مدارس [دوره 1، شماره 1، 1397 - 1398، صفحه 92-119]

د

  • دانش آموزان آموزش فلسفه به دانش آموزان؛ ضرورت ها، پیش نیازها و تجارب بین المللی [دوره 1، شماره 3، 1397 - 1398، صفحه 94-111]
  • دانشجویان دانشگاه وابستگی به تلفن همراه در بین دانشجویان دانشگاه های اصفهان(ایران) و مالاگا (اسپانیا) [دوره 1، شماره 2، 1397 - 1398، صفحه 78-93]
  • دانشجویان فنی تطبیق ادراکات، مشکلات و نیازهای مبتنی بر وظیفه گوش سپاری تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر [دوره 1، شماره 1، 1397 - 1398، صفحه 120-141]

ر

  • روندهای اجتماعی آموزش و پرورش و بحران فرهنگی در دنیای آغازین قرن بیست و یکم [دوره 1، شماره 2، 1397 - 1398، صفحه 10-28]
  • رویه ها فراتر از خدمات اداری: سهم اخلاقی کارکنان اجرائی در کارکرد حرفه ای مدارس [دوره 1، شماره 1، 1397 - 1398، صفحه 92-119]

س

  • سنجش بررسی تطبیقی سازمان‌های همتا با سازمان سنجش آموزش کشور : مؤسسه خدمات سنجش آموزشی (ETS)، مؤسسه مرکزی آزمون‌سازی هلند (CITO) و مؤسسه برنامه‌ریزی درسی و ارزشیابی کره جنوبی (KICE) [دوره 1، شماره 3، 1397 - 1398، صفحه 61-82]
  • سینمای مدرن رویکردهای فرهنگی - اجتماعی معاصر در آموزش غیر رسمی: سه مثال از حوزه های ادبیات قرون وسطی ، تئاتر پوچ و سینمای مدرن [دوره 1، شماره 3، 1397 - 1398، صفحه 83-93]

ش

  • شهروند آموزش و پرورش تطبیقی، شهروندی جهانی، مابعد نوگرائی و نقش مدرسه در قرن بیست و یکم [دوره 1، شماره 1، 1397 - 1398، صفحه 10-29]
  • شهروندی جهانی آموزش و پرورش تطبیقی، شهروندی جهانی، مابعد نوگرائی و نقش مدرسه در قرن بیست و یکم [دوره 1، شماره 1، 1397 - 1398، صفحه 10-29]

ع

  • عملکرد معلم مطالعه تطبیقی عوامل درونی و بیرونی موثر بر عملکرد کلاسی معلمان : بینش معلمان زبان انگلیسی در ایران [دوره 1، شماره 3، 1397 - 1398، صفحه 112-135]
  • عوامل درونی و بیرونی مطالعه تطبیقی عوامل درونی و بیرونی موثر بر عملکرد کلاسی معلمان : بینش معلمان زبان انگلیسی در ایران [دوره 1، شماره 3، 1397 - 1398، صفحه 112-135]

ف

  • فاعلیت فراتر از خدمات اداری: سهم اخلاقی کارکنان اجرائی در کارکرد حرفه ای مدارس [دوره 1، شماره 1، 1397 - 1398، صفحه 92-119]
  • فرهنگ آموزش و پرورش و بحران فرهنگی در دنیای آغازین قرن بیست و یکم [دوره 1، شماره 2، 1397 - 1398، صفحه 10-28]
  • فعالیت های فوق برنامه بررسی تطبیقی فعالیت های فوق برنامه درتربیت معلم استرالیا ،آلمان و ایالات متحده امریکا: درس هائی برای ایران [دوره 1، شماره 3، 1397 - 1398، صفحه 36-60]
  • فلسفه آموزش فلسفه به دانش آموزان؛ ضرورت ها، پیش نیازها و تجارب بین المللی [دوره 1، شماره 3، 1397 - 1398، صفحه 94-111]

ق

  • قرن بیست و یکم آموزش و پرورش و بحران فرهنگی در دنیای آغازین قرن بیست و یکم [دوره 1، شماره 2، 1397 - 1398، صفحه 10-28]
  • قرن بیست و یکم آموزش و پرورش تطبیقی، شهروندی جهانی، مابعد نوگرائی و نقش مدرسه در قرن بیست و یکم [دوره 1، شماره 1، 1397 - 1398، صفحه 10-29]

ک

  • کارکنان بخش اداری فراتر از خدمات اداری: سهم اخلاقی کارکنان اجرائی در کارکرد حرفه ای مدارس [دوره 1، شماره 1، 1397 - 1398، صفحه 92-119]
  • کاهش فقر رابطه رویکردهای تطبیقی سوادآموزی پایه بزرگسالان و کاهش فقر در مناطق منتخب تای، هی مونک، دائو و جوامع بلک تایلندی در ویتنام [دوره 1، شماره 1، 1397 - 1398، صفحه 68-91]
  • کشورهای پسا سوسیالیستی نظام های آموزشی در زمان بحران های چندگانه: تغییرات در جوامع مابعد سوسیالیسم [دوره 1، شماره 1، 1397 - 1398، صفحه 48-67]
  • کشورهای همسایه بررسی جایگاه نظام آموزش وپرورش رسمی ایران در بین کشورهای همسایه با توجه به نشانگرهای آموزشی [دوره 1، شماره 3، 1397 - 1398، صفحه 1-35]

گ

  • گوش سپاری تحصیلی تطبیق ادراکات، مشکلات و نیازهای مبتنی بر وظیفه گوش سپاری تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر [دوره 1، شماره 1، 1397 - 1398، صفحه 120-141]

م

  • مؤسسه برنامه‌ریزی درسی و ارزشیابی کره جنوبی بررسی تطبیقی سازمان‌های همتا با سازمان سنجش آموزش کشور : مؤسسه خدمات سنجش آموزشی (ETS)، مؤسسه مرکزی آزمون‌سازی هلند (CITO) و مؤسسه برنامه‌ریزی درسی و ارزشیابی کره جنوبی (KICE) [دوره 1، شماره 3، 1397 - 1398، صفحه 61-82]
  • مؤسسه خدمات سنجش آموزشی بررسی تطبیقی سازمان‌های همتا با سازمان سنجش آموزش کشور : مؤسسه خدمات سنجش آموزشی (ETS)، مؤسسه مرکزی آزمون‌سازی هلند (CITO) و مؤسسه برنامه‌ریزی درسی و ارزشیابی کره جنوبی (KICE) [دوره 1، شماره 3، 1397 - 1398، صفحه 61-82]
  • مؤسسه مرکزی آزمون سازی هلند بررسی تطبیقی سازمان‌های همتا با سازمان سنجش آموزش کشور : مؤسسه خدمات سنجش آموزشی (ETS)، مؤسسه مرکزی آزمون‌سازی هلند (CITO) و مؤسسه برنامه‌ریزی درسی و ارزشیابی کره جنوبی (KICE) [دوره 1، شماره 3، 1397 - 1398، صفحه 61-82]
  • مابعد نوگرائی آموزش و پرورش تطبیقی، شهروندی جهانی، مابعد نوگرائی و نقش مدرسه در قرن بیست و یکم [دوره 1، شماره 1، 1397 - 1398، صفحه 10-29]
  • مدارا نیاز به اصلاح سیاست آموزشی برای مقابله با افراط گرایی مذهبی با توجه به سه سند سیاست آفریقای جنوبی [دوره 1، شماره 1، 1397 - 1398، صفحه 30-47]
  • مذهب نیاز به اصلاح سیاست آموزشی برای مقابله با افراط گرایی مذهبی با توجه به سه سند سیاست آفریقای جنوبی [دوره 1، شماره 1، 1397 - 1398، صفحه 30-47]
  • مشکلات تطبیق ادراکات، مشکلات و نیازهای مبتنی بر وظیفه گوش سپاری تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر [دوره 1، شماره 1، 1397 - 1398، صفحه 120-141]
  • مطالعه تطبیقی وابستگی به تلفن همراه در بین دانشجویان دانشگاه های اصفهان(ایران) و مالاگا (اسپانیا) [دوره 1، شماره 2، 1397 - 1398، صفحه 78-93]

ن

  • نشانگر های آموزشی بررسی جایگاه نظام آموزش وپرورش رسمی ایران در بین کشورهای همسایه با توجه به نشانگرهای آموزشی [دوره 1، شماره 3، 1397 - 1398، صفحه 1-35]
  • نظام آموزش ایرانیان آموزش زبان انگلیسی در ایران: محلی برای مبارزه مدل جهانی شده و محلی شده زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 2، 1397 - 1398، صفحه 94-109]
  • نظام آموزشی چین نگرش والدین و معلمان به بازی وتئاتر در آموزش کودکی اولیه در استان جیانگ سو چین [دوره 1، شماره 2، 1397 - 1398، صفحه 30-57]
  • نظام آموزشی رسمی بررسی جایگاه نظام آموزش وپرورش رسمی ایران در بین کشورهای همسایه با توجه به نشانگرهای آموزشی [دوره 1، شماره 3، 1397 - 1398، صفحه 1-35]
  • نیازهای مبتنی بر کار تطبیق ادراکات، مشکلات و نیازهای مبتنی بر وظیفه گوش سپاری تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر [دوره 1، شماره 1، 1397 - 1398، صفحه 120-141]

و

  • وابستگی دیجیتالی وابستگی به تلفن همراه در بین دانشجویان دانشگاه های اصفهان(ایران) و مالاگا (اسپانیا) [دوره 1، شماره 2، 1397 - 1398، صفحه 78-93]
  • ویتنام رابطه رویکردهای تطبیقی سوادآموزی پایه بزرگسالان و کاهش فقر در مناطق منتخب تای، هی مونک، دائو و جوامع بلک تایلندی در ویتنام [دوره 1، شماره 1، 1397 - 1398، صفحه 68-91]

ه

  • هویت قومی- فرهنگی آموزش زبان یونانی در مصر: رویه های مشروع یک مدل قوم مدار [دوره 1، شماره 2، 1397 - 1398، صفحه 58-77]

ی

  • یادگیری مبتنی بر بازی نگرش والدین و معلمان به بازی وتئاتر در آموزش کودکی اولیه در استان جیانگ سو چین [دوره 1، شماره 2، 1397 - 1398، صفحه 30-57]
  • یونان مابی مصر آموزش زبان یونانی در مصر: رویه های مشروع یک مدل قوم مدار [دوره 1، شماره 2، 1397 - 1398، صفحه 58-77]